EVERYDAY STYLE
Comments 22

post okolicznościowy

Nigdy nie byłam zwolenniczką przepychu i enigmatycznie pojętej elegancji, które towarzyszą ubieraniu dzieci przy wyjątkowych okazjach. Jedną z nich na pewno jest Chrzest i nie pozostawiające wątpliwości strojne sukienki z kaskadą falban czy błyszczące garniturki. Kokardki, falbanki, koronki – jak najbardziej, ale z umiarem. Najważniejszym kryterium jest kolor i tutaj możemy wybierać spośród wszelkich odcieni bieli, beżu oraz ecru. Bo choć moda dyktuje trendy w fasonach i tkaninach, to w tej kwestii nadal pozostajemy wierni tradycji.
Jeśli więc chcemy, aby nasze Maluszki wyglądały wyjątkowo, ale skromnie i z klasą, lepiej ominąć witryny z szyldem „Ubranka do chrztu”, ponieważ obecnie większość sklepów oferuje bogaty wybór strojów, które śmiało możemy potraktować jako okazjonalne, i które później będą mogły być wykorzystane również na co dzień.
Ja zdecydowałam się na subtelne zestawienie tiulowej sukienki, ażurowego sweterka, czepka oraz dodatków w kolorze kości słoniowej.

sukienka ZARA / sweter MONSOON /
rajstopki ZARA /buciki MAYORAL / czepek ZARA HOME

22 Comments

  1. Zgadzam się w 100 procentach. Moi chłopcy byli chrzczeni w białych lnianych porciętach (nie pamiętam Szymona) ale Bruno miał z F&F i koszulę z Nexta granatową, do tego muszka w biało granatową kratkę. I trampki bo to było w lipcu. Najbardziej szkoda mi dzieci ubieranych przez mamy w atłasowe suknie, kapelusze. Już dotykając ten materiał czuć że jest sztywny więc niewygodny. Gaja śliczna i coraz bardziej podobna z oczu do sióstr🙂

  2. Moja Hania do chrztu miała zwykłą białą bawełnianą sukieneczkę, która była dużo za długa a wyglądała rewelacyjne. Do tego kocyk biały zrobiony na drutach i całość wyglądała minimalistycznie i pięknie!😉
    Gaja wygląda przepięknie!😉

  3. Marta says

    Moja córeczka też była ubrana prosto i dziewczęco – kremowe rajstopy i kremowa sukienecza obie rzeczy z zary plus azurowy sweterek – popielaty róż. I nieskromnie dodam iż wg mnie była najlepiej ubranym dzieckiem z tych które ja widziałam.

  4. Sylwia says

    przepieknie! mnie aż odrzuca jak widze te typowa błyszczące stroje do chrztu jeszcze z kapeluszem. Moje dziewczyny tez miały proste sukienki. Dla młodszej kupiłam super czepek, niestety bardzo sie gryzł z resztą stroju i nie zakładałam go.

  5. Prześliczna Gaja, subtelny urok sukienki i czapeczki zachwyca🙂 . Gaja to będzie soboftór Zoi🙂 . Stylowo, delikatnie=przepięknie🙂

  6. Ależ ona śliczna!🙂 i pięknie ubrana – do schrupania🙂
    Ja swoją Anielkę też ubrałam w zwykłą kremową sukienkę z Kappahla (newbe), którą potem długo jeszcze nosiła (latem tego roku już jako bluzeczkę😉 Szkoda mi było pieniedzy na te typowe do Chrztu, które były na jedną okazję i w dodatku żadna mi się nie podobała…😉 takie trochę koszmarki, które ludzie kupują bo „muszą” zamiast samemu coś pokombinować z tego co w sklepach dostepne w tych odcieniach co piszesz🙂 i czasem może wyjść taniej😉

    Co prawda podobała mi się też taka typowa do Chrztu sukienka w Kappahlu (ale 500kr to trochę dużo😉 była ona koronkowa, w stylu retro, taka bardzo długa – no urocza!🙂 a tutaj w Norwegii – gdzie mieszkam – Norwedzy chrzczą dzieci właśnie w takich długich „sukienkach” chłopcy mają dodatek niebieskiej kokardki, a dziewczynki różowej😉 no ale i w tych strojach znajdziemy te brzydsze i te ładniejsze😉

    Pozdrawiam🙂

  7. Rinka says

    jedna z najładniej ubranych panienek do chrztu, jakie widziałam. PS szkoda ze bucików nie widać PS 2 Na drugim zdjęciu Gaja to wypisz, wymaluj Zoja🙂

  8. OlaM. says

    Zdjęcia przecudne! Wowww Gaja z dnia na dzień coraz bardziej podobna do Zoi:-) Fajna czapeczka:-)

  9. Moja córeczka nosiła tę sukieneczkę na weselu :)też uważam ,że doskonale nadaje sie na wyjątkowe okazje

  10. odessasaysabracadabra says

    Monia jestes mistrzem moim jesli chodzi o zestawienia kolorystyczne – drugie zdjecie cudowne!

  11. AnnMarie says

    Wspaniale! Zgadzam się z Tobą. Podczas chrztu moja córka Zosia miała na sobie sukienkę z Zary którą potem nosiła jeszcze wiele razy.
    Pozdrowienia dla Was dziewczyny:)

  12. My jesteśmy jakieś trzy tygodnie po chrzcinach młodszego syna i jestem tego samego zdania co Ty. Nie ma co przesadzać! Mój synek miał na sobie białe body (h&m), na to biała koszula i spodnie od garniturku, który kupiliśmy dla naszego starszego synka na jego chrzest, do tego sweterek w romby (h&m) i muszka. Do tego płaszczyk (sh) i wyglądał bardzo elegancko.
    Całkowicie białe stroje (szczególnie dla chłopców) są STRRRRASZNE!

  13. Monika M says

    Witam.Całkowicie się z Panią zgadzam.Ja córeczkę chrzciłam ok. 5 lat temu a synka w zeszłym roku.Chciałam aby zarówno jedno jak i drugie dziecko było ubrane w ubranka,które przede wszystkim jeszcze kiedyś założą,w których będzie im wygodnie i które nie będą „kiczowate” (np.:dziewczynka w białej,falbaniastej sukience,chłopiec w „garniturze” i nie daj Boże! kaszkiecie). Tak więc Lenkę i Maciusia ubrałam prawie od stóp do głów w ciuszki z ZARY. Lenka była ubrana wydaje mi się dość niekonwencjonalnie, co oczywiście bardzo mnie cieszyło,a mianowicie miała na sobie białą,klasyczną koszulę i sukieneczkę na ramiączka białą w pomarańczowo-różowe grochy,do tego białe rajstopki i różowe balerinki.Natomiast u Maciusia postawiłam na odcienie brązu i beżu:biała koszula,beżowo-brązowe spodnie,beżowe buciki i cudowny, wełniany sweterek w kolorze kości słoniowej.
    Pani córeczka wygląda ślicznie,odświętnie, a zarazem elegancko,gustownie i z klasą.

  14. my tez zestaw z kappahla biala bluzeczka i bezowe rybaczki. Mala wygladala uroczo, no a ze wlos bujny to spineczka gwiazdka od kollale byla wisienka na torcie😉
    Czekamy na inspiracje z Gaja bo nasza malutka tylko miesiac starsza.
    ps. cudne zdjecia

Skomentuj

