EVERYDAY STYLE
Comments 28

Jaka Kaja Ra

Kaja Ra to kolejne niezwykłe projekty spod szyldu made in Poland, które swój debiut miały na początku października. Urzekające lniane sukienki, wełniane kurtki i kamizelki, kuszą naturalnymi tkaninami i romantyczną nutą. Szlachetny len i wełna w połączeniu z nowoczesną linią dają powiew nonszalancji i świetnie odnajdują się w miejskich stylizacjach o każdej porze roku.
Według Zoi jedna z najwygodniejszych sukienek, według mnie najciekawsza premiera sezonu.

Kaja Ra


sukienka Kaja Ra / pompon DIY Fin art studio

28 Comments

  1. Tez sie zakochalam:) Kupujac kamizelke myslalam ze sukienke odpuszcze, bo dopiero co kilka innych kupilam, ale jednak zbyt dlugo siedziala mi w glowie.

  2. Sylwia says

    hmm no to kolejne ubranka zaczynają mnie kusić, ale len uwielbiam i pewnie nie odpuszczę:)

  3. My też uwielbiamy🙂 mamy beżową już od jakiegoś czasu, i od tygodnia grafitową, nie mogłam się oprzeć😉 Piękne zdjęcia❤

  4. Dorota says

    za każdym razem kiedy patrzę na Twoje córeczki w otępieniu dumam nad wysublimowanym komentarzem. Jednak nie stać mnie na nadzwyczajną oryginalność dlatego pozostawię tu proste – cudownie.
    Mam tę sukienkę i ja i czekam teraz na beżową, gdyż oprzeć zakupowi się nie mogłam.

  5. Rinka says

    ha ha ha, moja teściowa by chyba zawału dostała, gdybym ubrała córkę całą na czarno…. osobiście za modą nie podążam, staram się ubierać dziecko estetycznie, ale dla mnie najważniejsza jest wygoda, ta sukienka na taką właśnie wygląda, super

  6. Piękna stylizacja. Zoja wygląda jak młoda członkini Bohemy:) Aczkolwiek za lnem jako materiałem na ubrania nie przepadam/

  7. MAŁA SZAFA says

    zdecydowanie się zgadzam. Nie było jeszcze u nas tak ciekawie skrojonego lnu/wełny. Do nas również trafi sukienka i czapka😉 Ty za aparatem i Twoje Córy w akcji… to jak zwykle musi się udać!

  8. Joanna says

    Piękna! Chyba się skuszę na nią🙂 Odbiegając od posty to podziwiam jak ty ogarniasz całą trójkę:) Ja przy jednej wymiękam

  9. Patka W-B says

    Zoja na zdjęciu nr.3 jest olśniewająca!!!
    Muszę przyznać, że zawsze czekam na nowy post i na nowe ciuchy i marki jakie zaprezentujesz. I jak zwykle ciuszki są prześliczne , ale muszę powiedzieć, że na twoich dziewczynkach i na twoich zdjęciach prezentują się one o niebo lepiej niż na oficjalnych stronach, czy w Lookbookach. Najlepszym przykładem są zdjęcia Zoji w bluzie z ćmą KOTM. Są BEZKONKURENCYJNE!!!🙂

  10. Czy można kupić taką sukienkę przez internet ? jeżeli tak to proszę o podanie linku;-) Ślicznie

Skomentuj

