EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 22

you look so pink!

9 grudnia Bianka skończy trzy lata, kocha róż i blask, i Jej zestaw urodzinowy mógłby wyglądać właśnie tak. Moja wariacja na temat glam grunge w wydaniu total pink
to kwintesencja wszystkiego, co w moim dziecku słodkie i dziewczęce. Ale to również hołd dla drzemiącej w Niej duszy artystki – niepokornej i bezkompromisowej.
Dostrzegam ją, kiedy tak przekonująco modyfikuje rzeczywistość. Ma niesamowitą wyobraźnię i lubi z nią zostawać sam na sam. Przez ostatni rok Bianka bardzo się zmieniła.
Nie tylko my widzimy kształtującą się w Niej osobowość, ale również Ona sama zaczyna dostrzegać swoją odrębność. I lubi ją zamanifestować.

pink

spódnica ANGEL’S FACE / t-shirt MINI AND MAXIMUS / kołnierzyk NOE & ZOE / czapka MYSZAPKA / torebka LOUISE MISHA / różdżka FIN ART STUDIO / trampki CONVERSE / skrzydełka SHWINGS

22 Comments

  1. Klara says

    Czekałam kiedy pojawi się u Was Angel’s Face, uważam że bardzo do Was pasuje, zwłaszcza w takim przekornym wydaniu;) Czy Zoja też taką ma? Jestem zachwycona dodatkami: kołnierzyk, różdżka, skrzydełka❤

  2. Monika says

    Fantastyczny zestaw! Marzenie każdej dziewczynki w świetnym wydaniu z dala od plastikowego różu, gratuluję. Neonowe skrzydełka rewelacja:) Jeśli mogę spytać, jaki rozmiar bluzki ma Bianka? Pozdrawiam

  3. mama Poli says

    Inaczej niż zwykle, inspirująco. Uwielbiam Wasz blog i cieszę się, że znalazłam podpowiedź jak okiełznać fascynację mojej córki kolorem różowym:) Dziękuję, spódnica znajdzie się pod choinką:) Mam jeszcze pytanie dotyczące rozmiaru, czy lepiej kupić mniejszą czy większą? Córka jest pół roku starsza od Bianki.

    • Różowy to bardzo wdzięczny kolor, a przy tym ma wiele odcieni – jest w czym wybierać:) Spódnica Bianki jest w rozmiarze na 3-4 lata, na pewno trochę Jej posłuży.

  4. Już dziś sto lat dla Blanki🙂 Moja córka kilka dni temu skończyła 3 lata. Opisałabym ją niemal tak samo, jak Ty swoją córeczkę, absolutnie pokrewne dusze😉 Dziękuję więc za inspiracje, wszystko trafia w jej gust.

  5. Pięknie, inspirująco i jak zawsze baardzo dziewczęco:) opis Bianki to tak jakbym czytała o swojej Hani, która kończy 3 lata końcem lutego:) a zostanie starszą siostrą w połowie kwietnia:) nadal czekam na inspiracje urodzinowe:) pozdr

  6. Właśnie moja Kama złożyła kolejne zamówienie u Mikołaja skrzydełka Hollywood różowe, no cóż trochę rażą w oczy, ale moje dziecko się w nich zakochało więc pozostało mi tylko pomóc Mikołajowi🙂. Pozdrawiam

    • Czapka jest świetna! Trafiłam na nią w Mousehouse w odpowiednim momencie, bo ulubiona różowa niestety nie nadaje się na taką pogodę. A spódnica… Pamiętam kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy, zaczarowała mnie. Myślę, że jest bajkowa i wyjątkowa:)

  7. Paulina says

    No przyznam że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś:) Śledzę kaszkę i podoba mi się Wasz styl, ale tutaj pokazałaś, że naprawdę masz dystans do mody, oczekiwań, tego co wypada a co nie i że najważniejsze jest to, czego chce Twoja córka:) I jak dla mnie robisz to w najlepszym wydaniu, na pewno wszystkie mamy których córki są zafascynowane tym kolorem są Ci w tej chwili wdzięczne i oddychają z ulgą, że nawet ,,kaszkowe” dziewczyny noszą róż:)) I to jak! Pozdrawiam serdecznie.

    • Oczywiście, że noszą:) Różowy to piękny kolor, ma bogatą paletę odcieni i na pewno nie można się go bać. Uwielbiam pudrowe, łososiowe odcienie, ale podobają mi się również neonowe printy czy dodatki. O różowym chyba nie można powiedzieć że jest brzydki:)

  8. Ech, pamiętam jeszcze czasy, gdy mówiłam sobie i innym, że moja córka w różach chodzić nie będzie… O naiwności! O presjo przedszkolna!😉 Gdyby to jeszcze mogły być delikatne pudrowe róże, no to w porządku, ale NIE! Musi być mocno. Madżenta z wykopem…

    • Chyba sporo mam tak myślało:) U nas sytuacja jest o tyle zaskakująca, że to Bianka, a nie Zoja która chodzi do przedszkola, tak upodobała sobie różowy. Żadnych wzorców, presji rówieśników, po prostu obudziła się pewnego dnia i zobaczyła świat przez różowe okulary. Całe szczęście we wszystkich, również subtelniejszych odcieniach. Zoja natomiast kompletnie nie ulega przedszkolnym trendom, ma swój styl i narazie się go trzyma:)

  9. Piękny zestaw. Wszystkiego najlepszego dla Bianki, to już jutro🙂 A przy okazji: kołnierzyk Noe&Zoe również mamy, cudowny jest. Dziś czytam na metce a on „made in Poland”😉

  10. MAŁA SZAFA says

    czadowo! uwielbiam takie zestawienia! nie ukrywam, że podobny set szykuje na letnie 4 urodziny Ami. Tylko, że ja po długim myśleniu wzięłam tę wykończoną koronką🙂

Skomentuj

