EVERYDAY STYLE, INTERIOR
Comments 22

przemyślany wood szczęścia

Powrót rękodzieła, które coraz śmielej konkuruje z produktami masowymi, odzwierciedla popularność dynamicznie rozwijających się polskich marek produkujących ubrania i zabawki.
Odradzają się zawody, które dekady temu zostały zepchnięte na nieprzynoszący zysków margines i zapomniane. A jeśli przetrwały, to wyrosły na ekstrawaganckie i niedostępne dla większości.
Rzemiosło wraca w nowej odsłonie, rozprawiając się jednocześnie ze stereotypowym, skostniałym wizerunkiem stolarza. Dzisiejsze projekty są odpowiedzią na potrzeby teraźniejszości – idące z duchem czasu, nowoczesne i proste w formie. Dla mnie namiar na dobrą pracownię stolarską to również oszczędność czasu i kosztów, które rosną wraz z nietrafionymi zakupami albo źle zrealizowanym zleceniem.

To dobra wiadomość dla rodziców, których wizja urządzenia pokoju dziecka nie pokrywa się z ofertą sklepową. Możliwość stworzenia wymarzonego mebla – który rodzi się w głowie od podstaw lub jest inspirowany istniejącymi projektami – jest kusząca. Tym bardziej, że internet stale zasypuje nas pomysłami na piękne zaaranżowane wnętrza.

W naszym domu jest już kilka mebli z pracowni stolarskiej – miejsca, które zmieniło moje postrzeganie tego rzemiosła. Jej nowoczesny charakter podkreśla błyskotliwa i oryginalna nazwa: Wood Szczęścia – chociaż w projektach nie ma nic przypadkowego. Są natomiast efektem wielu rozmów i wypadkową mojej wizji wzbogaconej o mieszankę talentu, doświadczenia i finezji.
Przygoda z tą pracownią zaczęła się od półek, które dostałam w prezencie od przyjaciółki. To był przełomowy moment. Teraz serfując w Internecie, czuję się jakbym przebierała na półkach ulubionego sklepu, bo wiem, że wszystko co znajdę w sieci może stanąć w pokoju dziewczynek – tak jak domek – gruszka, zainspirowany projektem Mr. Printables.
Długo szukałam idealnego domku, którym dziewczynki będą mogły swobodnie się bawić, a jednocześnie jego wielkość nie będzie przytłaczająca. Ten pełen wdzięku, o lekko wrzosowym odcieniu, z otwartymi pokojami i nieograniczonym dostępem z każdej strony, urzekł nas od pierwszej chwili. Nie jest to typowy domek dla lalek, ale znalazły w nim miejsce małe mebelki i figurki, których nie brakuje chyba w żadnym dziecięcym pokoju.

woodwoodwoodwoodwoodwoodwoodwood

gruszkowy domek: wykonanie 
WOOD SZCZĘŚCIA ,pomysł Mr.Printables/ mebelki LE TOY VAN / figurki SYLVANIAN FAMIELIES / złoty królik HEICO

Zoja: sukienka SOFT GALLERY Bianka: sukienka BUNNY WHITE

22 Comments

  1. Domek absolutnie przepiękny, a co najważniejsze praktyczny. W wielu domkach ciężko bawić się w towarzystwie siostry, tu można bawić się nawet w kilka osób. Mebelki również absolutnie zachwycające. Oryginalnie

  2. kaolme says

    Świetny domek!! Również jestem ZA rękodziełem, tylko ciężko trafic do dobrego stolarza, nad czym ubolewam😦 Dzięki za namiary. Zdjęcia są jak zwykle megaaaaa!

  3. Sylwia says

    Domek super, ale genialnym pomysłem dla mnie jest sylvanian zamiast lalek. Juz od jakiegoś czasu zastanawiam sie nad domkiem i o ile fajne domki widuje, to z lalkami mam problem, a tu się okazuje, że wcale nie musza byc:)

  4. Domek rzeczywiście śliczny🙂 . Oj szkoda, że wczoraj zamówiłam już dla Kamy na święta drewniany domek dla lalek a tak sę z tym ociągałam😦, bo ten jest piękniejszy . Miło popatrzeć na moje ulubione modelki🙂.

  5. Magdam says

    Kaszko, prezent na pierwsze urodziny zainspirowany przez was, a dziś juz wiem co będzie na drugie! Do których jeszcze dalekooooo;) Trwajcie wiecznie🙂

  6. Cieszę się z tego posta i dostrzeżenia takich ludzi jak ja, którzy tworzą:) Domek rzeczywiście z pomysłem, do tego dla całej Trójki-niesamowity koncept.

  7. Bardzo ciekawy ten domek. Mi się marzy taki duży domek, który stałby przy łóżku i spełniał także rolę regału i dokładnie taki widziałam na ich stronie. Dziękuję za namiar.

  8. Domek genialny! Już znam jeden z kolejnych prezentów na roczek córeczki:-) Zdjęcia świetne:-)

  9. fajny domek, bardzo pomysłowy! ( chociaż ja akurat jestem zakochana w tradycyjnych, drewnianych i chyba nic nie jest w stanie tej miłości zniszczyć;)
    zachwycona natomiast jestem bardzo tymi figurkami SYLVANIAN FAMIELIES bo kompletnie ich nie znałam a piękne są! :))

Skomentuj

