16 Comments

  1. Pięnie po prostu. Przyznam, że czekałam na kolejne zestawienie zimowe i nie zawiodłam się. Jak wypadają rozmiarowo te sukienusie? Są typowe czy lepiej kupić większą/mniejszą? Pozdrawiam.

    • Pogoda zdecydowanie sprzyja takim zestawom:) Sukienki są obłędne, ale wypadają bardzo duże, dziewczyny mają rozmiar 2-3, na 4,5 letniej Zoi leży idealnie, dla Bianki jest dłuższa.

      • moja starsza córa, która ma 143cm wzrostu nosi rozmiar 8/9… nie jest tak powłóczysta i długa jak u Bianki, ale nadal nonszalancko luźna… rozmiary tego modelu są duze… nie tak jak inne rzeczy tej marki. mam kilka sukienek zimowych w rozmiarze 8/9 i … nosi je młodsza córa o wzroście 113cm:)

  2. Jeju jakie piękne…zdradź nam jak Ty to robisz, że potrafisz tak pięknie uchwycić chwilę ?😉

  3. Sulwia says

    Jak ja sie cieszę, że po długich podchodach zdecydowałam się na ta sukienkę. Nasza dotarła kilka dni przed świętami i jeszcze nie było okazji załozyć, ale widząc te piękne zdjęcia utwierdzam się w przekonaniu, że to był dobry wybór. Pięknie u Was jak zawsze.

  4. mogika says

    Piękna i jaka Ona już duża… My mamy zielone gitary dla starszej,ale zachwycona materiałem domówiłam trąbki dla młodszej… a Twoja Myszka cudna!

  5. Ślicznie Bianka wygląda zestaw rewelacja. Mam pytanie moja starsza córka nosi rozmiar 134 czyli jeśli rozmiarówka jest zawyżona to rozmiar 6-7 lat będzie ok?

  6. Zima jak jesień. Kolekcja z instrumentami była genialna. Cudne zdjęcia. Czyżby wyszło słońce? Brakuje mi światła, w domu szaro zupełnie cały dzień. Żałuję, że nie mamy okien od podłogi do sufitu. Depresja bez słońca.

Skomentuj

