EVERYDAY STYLE
Comments 24

jesienią tylko parki

Jaka parka jest, każdy widzi, z czym i jak ją nosić już niekoniecznie. Parka nie schodzi z wybiegów i ulic już od kilku sezonów – sięgająca kolan, z dużymi kieszeniami i kapturem, w oliwkowo-zielonym kolorze dawno weszła do kanonu mody.
Prawdą jest, że można ją nosić PRAWIE ze wszystkim, jednak zawsze pamiętając, żeby zestaw wyglądał swobodnie i nonszalancko. Jesienią świetnie komponuje się z koszulą, jeansami i nieśmiertelnymi conversami, natomiast jej wiosenna odsłona zyskuje w zestawieniu z lekkimi sukienkami i balerinami.

Właśnie w takim wydaniu, jesiennym tudzież wiosennym, lubię ją najbardziej. Te z kolekcji zimowych są zbyt obszerne i choć parka może, a nawet powinna być lekko przyduża, to nie powinna być bezkształtna. W pogodę taką jak dziś, wersja zimowa wydaje się zbędna, wystarczy otulić się ciepłym szalikiem i wełnianą czapką.
Parka to również doskonałe tło dla całej palety barw, a jej ponadczasowy charakter odnajdzie się w towarzystwie pasteli, neonów i zwierzęcych printów.

janjanjanjanjanjanjanjanjan
sukienka NUNUNU / parka, szalik, czapka, buty ZARA / rajstopki WOLA / torebka APRIL SHOWERS

24 Comments

  1. Zoja wygląda wspaniale! Podoba mi się nonszalancja w twoich zdjęciach❤ Kaszka to jedno z nielicznych miejsc w sieci, które zachowało swój styl i za to dziękuję. Lubię Was podglądać na instagramie, ale cieszy mnie, że tutaj pierwsze skrzypce gra moda i tylko delikatnie uchylacie rąbka Waszego życia. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

  2. gosia says

    BARDZO podobaja mi sie te zdjecia i Zoja🙂 Wyglada swietnie! Tylko jestem zalamana tym, ze rozmiarowka sukienki jest tylko do 6 lat😦 my sie juz nie łapiemy😦 Ile Zoja ma wzrostu?

  3. stylizacja jak zwykle świetna (wiem wiem, powtarzam się, ale cóż…), a sukienka rewelacyjna! przyznam szczerze, że w sklepie nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia jak na Zoi❤ no i jeszcze chciałam dodać, że uwielbiam tę grę słów w tytułach postów😉

  4. Uwielbiam parki, ale do tego ciemnozielonego koloru nie mogę się przekonać w żadnym wydaniu. Chyba mi takie skojarzenie z harcerstwa zostało, że brudnozielone to są chłopaków mundury, a dziewczyńskie to najpiękniejsza szarość🙂

  5. _aniakm_ says

    Super klimacik, bardzo lubię oglądać wasze zdjęcia i dziewczynki. Mam dwie córeczki z tak małą różnicą wieku jak Twoje i jak patrze na Zoję i Biankę to już nie mogę się doczekać jak moje będą się tak fajnie razem bawiły, młodsza ma 1,5 roku i już powoli zaczynają :))) Mąż namawia mnie na 3 i jak patrzę na Twoją trójkę to kusi … kusi ;))) Wszystkiego dobrego i nie znikajcie z sieci, bo lubię tu zaglądać :)))) …………chyba pierwszy raz zostawiłam jakiś komentarz…ale zawsze musi być ten pierwszy … hehe

  6. No tak tegoroczna zima pozwala pofolgować ze strojami🙂. Parka bardzo mi się podoba, jednak moja starsza córka nie chciała nawet przymierzyć :I więc pozostaje mi tylko podziwianie zdjęć Zoi, a są wyjątkowe jak zwykle.

  7. Magda says

    Witam koleżankę z sali poporodowej na Żelaznej (24 kwietnia 2013)!🙂 Natknęłam się na link do tego bloga na onecie i wiedziałam, że słyszałam już imiona Twoich dzieci wcześniej🙂 Śliczne masz dziewczyny i piękne zdjęcia robisz (zazdroszczę talentu i umiejętności). Mam nadzieję, że Gaja jest tak samo grzeczna, jaka była w szpitalu. Pozdrawiam!

Skomentuj

