EVERYDAY STYLE
Comments 21

miejska fauna

Panterka to coś co lubię i zdecydowanie za rzadko pokazuję, tym bardziej, że występuje w szafie dziewczynek w każdym sezonie.
Mimo stałej obecności na wybiegach i ulicach, kocie cętki wciąż onieśmielają, kojarząc się głównie ze stylem lat 80. Ale, jak widać, panterka żyje i ma się dobrze, co więcej, jako jeden z nielicznych motywów pojawia się w kolekcjach przez cały rok.
Ja lubię go za emocje jakie wzbudza, energię i pazur, których często brakuje w modzie dziecięcej. Daje wolność i przełamuje utarte schematy.
U nas nie brakuje inspirowanych dżunglą sukienek, t -shirtów i legginsów. Cętkowany wzór ma także ulubione futerko dziewczyn od Mini Rodini, kombinezon i body, w których tańczą.
Noszenie zwierzęcych motywów wymaga sporego wyczucia, ale jeśli komuś uda się tę sztukę opanować, na pewno będzie wyglądać stylowo.


Zoja: parka, buty, czapka ZARA / sukienka KAJA RA / legginsy SOFT GALLERY / szal LOUISE MISHA / rękawiczki H&M

Bianka: tutu wild KOTM / kurtka BENETTON / buty, rajstopki, czapka, szalik ZARA / rękawiczki H&M

21 Comments

  1. AnnMarie says

    Jej jak ja Was uwielbiam! Cztery piękne dziewczyny;) Udało mi się kupić latem tutu wild dla mojej córeczki (zresztą podpatrzyłam ją u Ciebie) i uwielbiamy ją! Moniko, zmieniając temat czy znasz jakieś sklepy z ciekawymi materiałami lub tiulami w Warszawie? Ściskam Was mocno!

  2. REWELACJA! Sama boję się cętkowanych ubrań na dzieciach, ale u Ciebie wyglądają genialnie

  3. Fajna ta panterkowa tutu, musimy o takiej pomysleć. Choć zazwyczaj podchodzimy do „pantekowych” rzeczy z dystansem u Was rzeczywiście wyglądają one stylowo. Dzięki za zawsze sprawdzone pomysły. Pozdrawiamy.
    okiem-ani.blogspot.co.uk

  4. Sylwia says

    Jak ja lubię Was podglądać, dzięki Wam nawet na nielubianą przeze mnie panterkę czasem sie skuszę:). Mam jakiś uraz właśnie przez tą tandetną otoczkę typu białe kozaki i tona złota:). Jedyna rzecz w panterkę w szafie moich dziewczyn to tutu wild podpatrzona u Was. Lubimy ja bardzo, więc kto wie, może na więcej się skusimy:)

  5. Joanna says

    Jak zwykle stylowe zestawienie. Ja się boje jakoś zwierzęcych wzorów ale Ty pokazujesz że można je świetnie zestawić. Czy ta tutu jest do kupienia gdzieś?

  6. Klara says

    Do noszenia panterki na pewno trzeba mieć wyczucie i tutaj go nie brakuje. Motyw w cętki został dla mnie odczarowany właśnie kiedy zobaczyłam Biankę w futerku Mini Rodini❤

  7. Wasz styl jest niepowtarzalny! Wszystko tutaj zagryza, zazdroszczę tej lekkości w dobieraniu ubrań:)

  8. Niezmiennie zachwycacie nas swoimi stylizacjami, które są baaaardzooo w naszym guście🙂. Dziewczynki są takie słodkie z pazurem🙂 .My również lubimy zwierzęce wzory „na nogach” szczególnie🙂 ostatnio dokupiłyśmy rajstopki jeszcze trampki nam się marzą .POzdrawiamy.

      • Sporo stylistow laczy wzory ale dla mnie to juz troche za duzo no i trzeba na prawde zrobic to umiejetnie zeby dziecko nie wygladalo jakby zgarnelo z bazaru przypadkowe rzeczy, dlatego do wszelkich wzorow, nie tylko zwierzecych, jednolita bluzka zawsze bedzie wygladac super. Zwlaszcza jesli bedzie w kolorze, ktory wystepuje na panterce

        • Racja. Ja jestem z tych, które lubią łączyć wzory, ale gładki t-shirt zawsze się sprawdza, możesz jeszcze poszukać takiego z nadrukiem tygrysa;)

  9. „Noszenie zwierzęcych motywów wymaga sporego wyczucia…” Otóż to. Niebezpieczny motyw. Dosłownie i w przenośni.😉

    Lubię te różowe pomponiki przy szalu. Takie są bezpretensjonalne…😉

    • Wychodzę z założenia, że umiejętne noszenie panterki, zwłaszcza przez kobiety, może być bardzo eleganckie i stylowe. Z dziećmi na pewno jest więcej swobody, dlatego moje ulubione połączenie to cętki i krata;)

Skomentuj

