EVERYDAY STYLE
Comments 38

my Angel’s face

AF

Każdego dnia spódnice Angel’s Face zdobywają nowe fanki, moje córki niewątpliwie już do nich należą. Czy będzie lepszy moment na ich noszenie niż ten? To również wyzwanie dla tych, którzy ubieranie dzieci zaczynają traktować zbyt serio – te spódnice na pewno sprawią, że moda znowu stanie się zabawą.
AF

Zestaw 1.
Dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tutu, ale niekoniecznie mają na nią pomysł lub nie chcą od razu przełamywać charakteru spódnicy trampkami i t-shirtem, proponuję inspirujący i bezpieczny, ale na pewno nie nudny wybór. Dziewczęcy, monochromatyczny zestaw jest idealny na co dzień i pozwoli nam oswoić tę bajkową spódnicę. Myślę, że to doskonały punkt wyjścia do dalszych poszukiwań.

spódnica ANGEL’ S FACE MIST LACE
koszula ZARA
kardigan BABE AND TESS
szal NUMERO 74
torebka APRIL SHOWERS
buty ANNIEL

Zestaw 2.
To mój absolutny faworyt. Tworzyłam go, mając przed oczami moje dziewczyny. Myślałam o tym, co lubią one, co ja i gdzie możemy osiągnąć kompromis. Ten okazał się niepotrzebny, bo tak się złożyło, że to, co lubimy, tworzy fajną całość. A w zależności od konfiguracji, możemy osiągnąć dowolny efekt – od minimalistycznego (spódnica, sweter, buty) po pełny i intrygujący wygląd z cętkowanym płaszczem i dziewczęcymi atrybutami w postaci opaski oraz torebki – te możemy dobierać w zależności od upodobań.

spódnica ANGEL’ S FACE CHAMPAGNE LACE
sweter OEUF
płaszcz SIAOMIMI
opaska OEUF
torebka MONSOON
buty ANNIEL

38 Comments

  1. Magda says

    Haha patrzac na ten zestaw drugi faktycznie mam Twoje dziewczyny orzed oczami:))) idealny dla Was!
    Moja 2 latka musi jeszcze dorosnac do tych spodnic, ledwo co tutu jakze delikatne przestalo ja denerwowac:)
    A jak Gaja? Zdrowa?

  2. Sylwia says

    Z nieba mi spadłaś z tym postem:). Moje dziewczyny mają te dwie spódnice z koronka na dole ( dziekuję za pomoc w wyborze koloru;)) i zastanawiałam się co im ubierać do nich. Zestawy idealne, dziękuję za inspirację.
    A tak przy okazji, co robisz jak dziewczyny wybieraja w sklepie coś co zupełnie Ci sie nie podoba? Pytam, bo dla mnie to nowość. Moja Alicja ma 4 lata i nigdy jej ubrania nie interesowały. Ostatnio weszłyśmy do sklepu i zobaczyła bluzkę z kotem. Mnie sie nie podoba, ale to pierwszy raz, że ona zwróciła uwagę na jakies ubranie i tak bardzo chciała je mieć.

    • Ja uwielbiam Mist Lace❤
      A z wyborami dziewczynek bywa różnie. Zoja np zawsze zwraca uwagę na bardzo strojne sukieneczki dla Gai;) Chyba jeszcze nie zdarzyło się żebym kupiła ubranie, które mi się nie podoba, ale jeśli nie byłoby to nic bardzo rażącego… Sama nie wiem, chyba zrobiłabym dzieciom przyjemność;) Najczęściej szukam kompromisu i zazwyczaj go znajduję, ale tak jak pisałam, nasze wybory pokrywają się w 99 procentach. No i najważniejsze – staram się tłumaczyć, dlaczego coś nie jest tak fajne, jak im się wydaje. Czasami działa, czasami wychodzą obrażone – Bianka jest taaaaka uparta…! Tak poza tym lubię wspólne zakupy, zwłaszcza Zoja lubi już doradzać, wybierać i chciałabym żebyśmy kiedyś wszystkie czerpały radość ze wspólnych wypadów do sklepów albo buszowania w sieci:)

  3. Pola says

    Zoja jest najsubtelniejszą dziewczynką jaką widziałam❤ Zestawy świeże, z pomysłem, bardzo mi się podobają!

  4. No tak tutu angel’s face są rzeczywiście piękne. Ale bez „utemperowania” ich Twoimi zestawami wyglądałyby lekko kiczowato, a tak całość nabiera luzu i lekkiej nonszalancji. Jak dla nas bomba🙂 .

  5. i dlatego jestem u Was codziennie!
    uwielbiam jak łączysz z sobą coś co z pozoru do siebie zupełnie nie pasuje, a całość tworzy prawdziwą bajkę… to się po prostu potrafi albo nie… Ty potrafisz bez dwóch zdań!

  6. My właśnie będziemy rozpoczynać przygodę z tutu (nareszcie!), ale planuję raczej zakup tej od KOTM. Sądzisz, że ta w rozmiarze 2-3 będzie dobra 20 miesięczną dziewczynkę?
    Buty z obydwu zestawów przepiękne.

    • Ja w ogóle uważam, że te spódniczki najlepiej wyglądają na dziewczynkach od 3 lat wzwyż, przyjdzie na nie czas. A KOTM to najlepszy wybór, choć tego chyba nie muszę pisać:) Rozmiar powinien być dobry, u mnie rósł razem z dziewczynkami.

  7. Lila says

    Cieszę się, że wróciłyście. Ostatnie zdjęcie sióstr cudowne. A ja mam pytanie o bluzkę w paski. Bardzo mi się podoba. Zdradzisz jaka to firma?

  8. mogika says

    Urocze, a w takim zestawie (I jednym I drugim) sama bym gdzieś wyskoczyła.😉

  9. milkendhoney says

    Zestaw nr 2 to zdecydowanie MÓJ😉 nawet dokładnie ten model chcemy!

  10. Ewa says

    Wspaniale, że jesteście i inspirujecie! Miałam to już napisać jakiś czas temu, bo od dawna obserwuję blogi i naprawdę gratuluję własnego, charakterystycznego stylu i konsekwencji w prowadzeniu ,,kaszki”. Miło widzieć, że w całej tej modzie, nie ulegała Pani modzie na lifestyle;) Trzymam kciuki za wszystkie Pani projekty!
    Ps. zestawy jak zwykle niebanalne, wszystko dobrane z wyczuciem i lekkością:)

  11. zestaw jeden i dwa cudny!!! ale nie spodziewalam sie niczego innego🙂 Zoja cudna, bardzo sie zmienila i wydoroslala🙂 jakos inaczej na tych fotach🙂

  12. kazda dziewczynka marzy o tutu dress… ja sama nigdy nie mialam i na jakas impreze chetnie bym zalozyla🙂

  13. Joanna says

    Nie mogę się napatrzeć na Zojkę w tym zestawie. Super wygląda!! Szkoda, że spódniczki nie są nieco tańsze🙂
    Za każdym razem podziwiam widząc zdjęcia, jaki u was spokój i harmonia panuje🙂 Ogarnąć trzy indywidualistki to nie lada sztuka, ja często nerwowo przy jednej wysiadam🙂

    • Oj nie, to tylko na zdjęciach, w tych rzadkich momentach kiedy udaje mi się ten spokój i harmonię uchwycić:) Przeważnie w domu panuje chaos, który milknie dopiero, kiedy dzieci zasypiają. Ale tak właśnie miało być – dzieci, gwar i hałas❤

  14. piękne te spódnice! sama zawsze o takiej marzyłam
    póki co mnie nie stać na taką😛 ale chyba zacznę zbierać w skarbonkę!!!❤

  15. spodnice su cudne, wogole tutu to fajny ciuch bo nadaje sie do jeansowej kutki, czy koszuli jak u Ciebie, i moze tworzyc super casualowe stylizacje ale jednak takie z pazurem … czyli kazdy za dzieckiem na ulicy sie obejrzy😉

  16. Emma says

    swietne stylizacje; mnie powalilo „walking on the moon” na instagramie, nie wiem co bardziej spodnice czy pomysl;) szczerze nigdy nie wpadlabym na cos takiego, a takze na takie laczenie tutu, poniewaz nie trudno o uzyskanie kiczu😉 na razie wykorzystamy jeszcze kotm, a angel’s face za rok, gdybym taka miala jako dziecko to pewnie oszlalabym z radosci; pozdrawiam i swietnie, ze Gaja jest juz zdrowa

  17. Blanka says

    Super połączenie tej spódniczki z bluzką w paski. Sama też chcę spódniczkę tutu, ale nigdzie takiej nie widziałam. Ciekawe czy są podobne wydaniu dla nastolatek😉

  18. Blanka says

    A zna Pani sklep internetowy, gdzie znajdę spódniczki tutu w stylu baletnicy, ale dla starszych dziewczyn? Niestety nigdzie nie mogę znaleźć, a potrzebuję😉

  19. Anna says

    Czy moge wiedziec jaki to kolor? Tej spodnicy ze zdjec? Czyto blush czy rose?

Skomentuj

