SPOTTED
Comments 28

filtr z iPhonem

filtr z iphonemsukienka Kaja Ra / płaszcz Mango Kids / szal Louise Misha / buty MI MI SOL 

filtr z iphonem

tutu: Bob and Blossom / Angel’s Face / baletki Bloch

filtr z iphonembluzka Stella McCartney / lalka LUCKYBOYSUNDAY

filtr z iphonemlegginsy Salt City Emporium

filtr z iphonembluza BOBO CHOSES

filtr z iphonempodkolanówki Anais&I

filtr z iphonemkocyk Stella McCartney

filtr z iphonemjeansy H&M / kamizelka TALC / torebka Louise Misha / buty Petit by Sofie Schnoor

filtr z iphonemnaszyjnik Fin Art Studio

filtr z iphonemfiltr z iphonemsukienka H&M

filtr z iphonemsukienka Louise Misha / opaska Monsoon

filtr z iphonemnaszyjnik Lilou

filtr z iphonemfiltr z iphonemsukienka Mini Rodini

filtr z iphonembluzka Star Dendelion Kids On The Moon / lala BlaBla Kids

filtr z iphonemtutu Kids On The Moon

filtr z iphonemszalik Donna Wilson

filtr z iphonemfiltr z iphonemfiltr z iphonemróżdżka NunuNu

filtr z iphonemzestaw: Zara, Oeuf, NUNUNU, Emile et Ida

filtr z iphonembluzka OEUF

filtr z iphonemfiltr z iphonemsukienka BOBO CHOSES / beret NEXT

filtr z iphonemfiltr z iphonem filtr z iphonembody Soft Gallery

filtr z iphonem filtr z iphonem
@kaszkazmlekiem

This entry was posted in: SPOTTED

28 Comments

  1. Patka W-B says

    Przepiękne zdjęcia, świetnie uchwycone momenty!!! Ostatnie zdjęcie natomiast sprawia, że się cieplej na serduchu robi i coraz bardziej przekonuje się do myśli o rodzeństwie dla Sofie🙂 Prześlicznie

    • MARY says

      Zdecydowanie piękne, drapieżne zdjęcie. Ale jestem również zachwycona Bianką w sukience od Stelli.

    • Ola says

      Ja za to uwielbiam zdjęcia Zoji…jest taka subtelna, delikatna… ale oczywiście wszystkie trzy dziewczyny są bardzo urocze…a te papułeczki Gaji do schrupania… jesteście jedynym blogiem z modą dziecięcą do którego tak często i chętnie zaglądam !😉

  2. Sylwia says

    Rewelacja jak zawsze!!! Ja marze o poście jak zrobić żeby mieć taka spójną garderobę jak Wy. Ja mam ta wadę, że się rzucam na ciuchy i kupuje za dużo, a co najważniejsze nie myślę co do czego i później okazuje się, że szafa zawalona ciuchami a ja szukam bluzki pasującej do spódnicy i nie ma. Czy Ty dzielisz ubrania na „po domu” i na wyjścia? Denerwuje mnie to, bo niektóre ubrania są założone raz.

  3. Karolina Freliga says

    Zdjecia urocze, jak zawsze. A jak nosza sie dziewczynkom te zlote baletki? Warto kupic? Mysle o nich jako nowych kapciach dla corci…

      • Karolina :) says

        Zamowilam na razie te zlote. Sa sporo za duze, ale cora i tak zachwycona biega w nich po domu i bawi sie w kopciuszka😉 A po skorzane pojade chyba z corcia do jakiegos stacjonarnego sklepu, zeby moc je przymierzyc.

  4. Maja says

    Śledzę Twój instagram, ale nie zaszkodzi i tutaj napisać, że zdjęcia są piękne! Portrety Zoi i Bianki zatrzymują na dłużej, wspaniale tez obserwować jak Gaja rośnie:)

  5. Olga says

    Co tu dużo pisać, uwielbiam Twoją stylistykę! Cieszę się, że blog zatacza coraz szersze kręgi, powodzenia!;)

  6. Anja says

    Zgadzam się, zdjęcia cudowne, kompozycja i detale, masz to coś:) Jeśli mogę spytać, o co chodzi z tymi szerszymi kręgami? Coś mnie ominęło?

  7. Kaja says

    Gaja w bluzeczce Oeuf to sama słodycz:) I w zestawie z Zary prezentuje się pięknie, stylem nie odstaje od starszych sióstr;) Pozdrawiamy z Krakowa

  8. Kikiciatko says

    Sprzedaj mi przepis jak stworzyć taki dream team😉 ja puki co mam dopiero pierwszą🙂 piękne te Twoje dziewczyny❤ i tyle miłości między nimi … ahh…

  9. pati says

    Przepiekne zdjęcia,modelki,ciuszki-jaki kolor sódniczek mają dziewczyny /silver cloud i shell pink?/ na zdjęciach piękne odcienie taki brudny róż i stalowy a na stronce wyglądają inaczej,Prosze o odp co do kolorów.
    pati

  10. Podpisuję się pod wszystkimi komantarzami, dziewczynki są poprostu cudowne, a zdjęcia idealnie to oddają. Kreacje dzieci piękne i mam taką prośbę, a może coś dla mam??? Jakaś podpowiedź, bo na zdjęciach widzę tylko rąbek Twoich zestawów, więc proponuję trochę rozszerzyć temat🙂 .Pozdrawiam🙂

  11. Emma says

    Moniko, zauwazylam ze masz tutu KOTM, mam na nia ochote juz od ponad roku, ale boje sie ze bede wygladac jak przyslowiowa szafa, gdyz jestem szeroka w biodrach. Jak sie ona uklada?polecasz raczej dla kobiet ze szczupla budowa?

    dziewczynki fantastyczne, jestem pelna podziwu dla Twoich zdjec, przyciagaja mnie tutaj jak magnez😉

  12. Witam, chciałabym zapytać o lalkę Luckyboysunday, gdyż natknęłam się na opinie, ze alpaka nie jest dla maluchów ze względu na wypadające kłaczki, które później wędrują do nosa, buzi, oczu. Jak to jest z ta alpaką i bobasami? bardzo mi zależy na opinii użytkownika (bo w lalkach się zakochałam)
    pozdrawiam serdecznie, Justyna

  13. Urocze, trzy Anioleczki, odkrylam was niedawno za sprawą Instagramy i jest u was uroczo, słodko ale nieprzeslodzone, coz ja będe więcej pisała, BOSKo i bedę częstoz aglądala.Buziaki dla was dziewczyny

Skomentuj

