15 Comments

  1. olaola says

    Wzrok Zoi wbił mnie w ziemię, a ostatnie zdjęcie rozczuliło na maxa! Świetnie uchwycona chwila:) Sukienka SG to jeden z moich letnich faworytów:)

  2. mama Poli says

    ja się pytam dlaczego tak mało zdjęć?!;) Legginsy z poprzedniej kolekcji Soft Gallery kupiłam już po ostatnim wpisie, z tą sukienką komponują się fantastycznie, sama nie pomyślałabym o takim połączeniu:)

  3. Magda says

    Oh jakbys kiedys przygotowala post o tym, jak robic zakupy zeby wszystko do siebie w miare pasowalo.
    JA NIESTETY mam ten problem, za duzo ciuchow, dzieci maja zdecydowanie za duzo. RANO WSTAJE A tu klops, bluzka nie oasuje do reszty. I marnuje czas.

Skomentuj

