INTERIOR
Comments 15

ponadczasowy PRINT

Fotografia cyfrowa wraz z całym swoim dobrodziejstwem eksperymentowania, uwalnianiem migawki w nieskończoność i łatwością przechowywania ma jednak potężny minus – wyparła nawyk wywoływania zdjęć.

Zalegające gdzieś na twardych dyskach zatrzymane kadry tracą swój sens, jeśli nikt ich nie ogląda. Nie wiem czy tak często sięgałabym do zdjęć dziewczynek, gdybym nie miała ich w albumach. Lubimy wracać do utrwalonych ,,nas” i sytuacji w wersji papierowej – najlepiej ułożonych przypadkowo, bez chronologii i podziału na wydarzenia. Przywołują wspomnienia, są wstępem do wzruszających wspomnień i zabawnych rozmów.

instadruk instadruk

Odkąd łapię chwile z Instgramem, nosiłam się z zamiarem wywołania zdjęć w mniej tradycyjny sposób. Taki, który sprawi, że dziewczynki będą mogły z nimi częściej obcować, bez szkody dla dużych formatów ukrytych w albumach lub ramkach. Szczególnie podobają mi się magnesy i miniprinty z Instadruku, których format pozwala mieć ulubione zdjęcia zawsze przy sobie.

Zanim jednak skorzystałam z ich usług Instadruk był szybszy i kilka dni temu zapukał do nas kurier.
Z myślą o dzieciach przygotował nietypową odmianę ulubionej gry Memory. Zdjęcia zamiast obrazków sprawiają, że każdy egzemplarz jest unikatowy i nie do podrobienia. Przemiła niespodzianka, dziękujemy!

instadruk

*spódnica MOI / bluzka POLA&FRANK (kolekcja wiosna/lato 2013)

15 Comments

  1. Bardzo miła niespodzianka. Sama noszę się z zamiarem skorzystania z ich usług, ale muszę poczekać, aż uzbiera się trochę więcej fotek.
    PS. Wszystkiego najlepszego!

    • Zawsze się zastanawiałam o co chodzi z tymi niespodziankami, naprawdę miły gest! I bez żadnych oczekiwań, dlatego z tym większą przyjemnością o nich napisałam.

  2. Malwa says

    zdjęcia przepiękne.:) Ja mam pytanie gdzie mogę kupić ten piękny dywan?? szukam właśnie takiego i nigdzie nie widziałam ciekawego. Czy może go Pani zrobiła bo też podjęłam taką próbę:) pozdrawiam i czekam na odp.

  3. Ta bluzka jest tak piękna, że za każdym razem kiedy widzę P&F to zgrzytam zębami z żalu, że nie zdążyłam jej kupić…
    Pozdrawiam!

  4. Na koniec każdego roku, poświęcam paręnaście godzin, na przejrzenie wszystkich zdjęć, a później paczka z najlepszymi (zwykle jest ich kilkaset), ląduje w albumie pod choinką.

  5. akinom says

    To bardzo miłe kiedy ktoś bezinteresownie daje radość naszym maluszkom,serce się pewnie raduje.

Skomentuj

