SPOTTED
Comments 15

filtr z iPhonem

marzeckosz FERM LIVING / spódnica ANGEL’S FACE

marzecmarzectunika MINI & MAXIMUS

marzecmarzecspódniczka BOBO CHOSES / bluzka STELLA McCARTNEY

marzecmarzec

marzecsukienka KATARZYNA SOKÓŁ

marzecczapka, kurtka ZARA / kocyk COLORSTORIES

marzectalerzyk DONNA WILSON

marzecłóżeczko, narzuta NUMERO 74 / baletki BLOCH

marzecmarzecczapki H&M

marzecbiurko WOOD SZCZĘŚCIA / krzesełka IKEA / lampka grzybek HEICO

marzecmarzecmarzecmarzecmarzecmarzecmarzecrampers NUNUNU

marzecsukienka LOUISE MISHA

marzeclegginsy MINI RODINI / kalosze BISGAARD

marzecsukienka GRO

marzecsukienka BANG BANG COPENHAGEN

@kaszkazmlekiem

This entry was posted in: SPOTTED

15 Comments

  1. Alicja says

    Gaja wyrasta na wspaniałą, pogodna dziewczynkę zresztą wszystkie Pani córki są niesamowite, tylko pozazdrościć:) Zdjęcia widziałam, ale zawsze chętnie do nich wracam:) Pozdrawiam

  2. Paulina says

    A skąd jest ten okrągły biały, pleciony dywanik przy łóżku?
    Zdjęcia jak zawsze piękne. Często wracam na Wasz instagram.
    Pozdrawiam

  3. Zdjęcia jak zwykle cudowne🙂 Fotka Gajeczki w spódniczce- śmiałam się w głos takie cudaśne nóżki, zresztą cała trójka <3<3<3. Mi się strasznie podoba ta leżanka mam pytanie jak sie ona sprawuje, czy da się ją złożyć???Ten kosz Ferm Living też jest super!

  4. Elciata says

    Zawsze z podziwem patrzę na te zdjęcia wystawione przez Panią. Robione aparatem czy telefonem – każde sa świetne. Ja tez nie ruszam sie bez aparatu. Staram sie robić jak najwiecej zdjeć.
    Mam pytanie czy jest możliwy przepis na ta sałatkę?…która jest na zdjęciu? Juz kiedyś o niej myślałam. Oczywiście tylko wtedy jak znajdzie Pani chwilkę gdyż wiem, ze przy trójce dzieci każda chwila jest cenna – rownież jestem mama trojeczki i to w tym samym wieku co u Was.

    Jak będzie chwilka kiedyś na ta sałatkę:-). To mój mail elciata@hotmail.com
    Pozdrawiam

  5. Zdjęcia bardzo klimatyczne oddają te drobne urocze chwile, które dla matki są najpiękniejsze. A w rampersie i sukieneczce Gro to się zakochałam:D Pozdrawiamy

  6. Magaad says

    Zdjęcia magiczne, chyba uzależniłam się od tego bloga:) A możemy w przyszłości liczyc na jakiś post książkowy? Ciekawi mnie, w czym aktualnie zaczytują się Pani córy

Skomentuj

