34 Comments

  1. Jaki swietny! Pewnie od rozmiaru 92. Ujęcia cudowne. Nie moge znalezc dobrego słowa, ktore oddadzą klimat tych zdjec. Jedyne co mi przychodzi do głowy to „śmietankowe”:)

  2. No,no, przepięknie. Zwróciłam uwagę jak jej się fajnie włosy układają. No chyba, że były układane przed zdjęciami przez kilka godzin:)

  3. Cudowny jest, dziewczęcy i wygodny za razem . . . O modelce już chyba nawet nie trzeba wspominać🙂 wszystko jak na dłoni.
    Miłego pływania!

    • Jest uroczy! Myślałam, że będzie pasował tylko Biance, ale dzisiaj wracam po drugi dla Zoi. Ten sam kapelusz, a One wyglądają w nim diametralnie inaczej:)

  4. Strasznie fajny że też go nie wypatrzyłam🙂 zaraz lecę🙂 . A Bianka jest taka ślicznutka te jej oczka❤

  5. Jej! Śliczny!! Mamy już chyba ze 4 na ten sezon ale ten przebija wszystkie! Agata będzie tym bardziej zachwycona, bo uwielbia dzikie zwierzęta i printy zwierzęce.

  6. Fotki świetne jak zwykle i to wykonane telefonem😉 Dla mnie bomba! Strój widziałam, oglądałam, ale się nie zdecydowałam. Jakoś moje maluchy wolą po plaży biegać w stanikach😉 Czują się wtedy taaakie dorosłe. Sama bym sobie go kupiła. Niestety nie ta rozmiarówka ;-(

  7. Magda says

    Chciałam spytać jak przy pomocy iPhone udało Ci sie zrobić takie zdjęcia, wyraźna postać i jasne tło? Czy masz moze jakiś specjalny program do instagramu?
    Kostium i modelka super :))) Piękne oczy Bianki.

  8. Olga says

    Uwielbiam! Zaskakujesz Monika każdym wpisem, z tekstem czy bez, zdjęciami z telefonu czy lustrzanki – wszystko w najlepszym stylu. Dzięki Twoim córeczkom każde ubranko zyskuje, udało Ci się to x3;)

  9. Patrycja says

    Jak to jest że u was tyle się dzieje, a jednocześnie tyle w tym konsekwencji?:) Wpisy z jednej strony są różnorodne, z drugiej wyrwana do tablicy mogłabym scharakteryzować styl każdej z dziewczynek. Masz dryg, kostium z H&M zdjęcia robione telefonem, a ja tu widzę modę. Pozdrawiam

    • Dziękuję! Nie wiem, może dlatego, że niczego nie udajemy, a dziewczynki noszą to co lubią i w czym dobrze się czują. A to zawsze widać na zdjęciach:)

  10. mama Poli says

    Oglądałam ten kostium dwa dni temu i nie czułam potrzeby kupienia. Teraz CHCĘ GO MIEĆ! :)) Zgadzam się z komentarzem powyżej, ubrania zyskują na Zoi i Biance, a klimat na zdjęciach❤

  11. piękne zdjęcia! aż się wierzyć nie chce że telefonem robione😉
    piękna Bianka<3

    p.s. są u nas w Promenadzie? czy byłaś gdzieś dalej?

    • Wszystko sprzyjało tym zdjęciom, nie było sensu ,,poprawiać” lustrzanką, zresztą pewnych rzeczy nie da się powtórzyć, uchwycić po raz drugi. Strój kupiłam oczywiście w Promenadzie;)

  12. Marta says

    Niektórzy mają to coś… Umiejętnośc wypatrywania rzeczy które pozornie wyglądają na przeciętne. Czemu ja tego nie mam…? Ech, dobrze że chociaż można podpatrywać i czerpać garściami!

  13. monia says

    Ile Bianca ma wzrostu i jaki rozmiar macie? Chcialam kupic ten stroj ale chyba nie ma regulowanych ramiaczek wiec nie wiedzialam jaki wziac rozmiar

Skomentuj

