18 Comments

  1. Ten kapelusz dodaje calosci niesamowitego uroku.Bianka jest w nim absolutnie urocza,dla mnie calosc zachwycajaca

  2. Sylwia says

    Prześlicznie! Patrzyłam na ten płaszczyk jakiś czas temu i kusi a teraz Ty kusisz:). Kapelusz świetny, rewelacyjnie Bianka wygląda. Mojej niestety kiepsko w nim, szkoda.

  3. wlasnie kupilam ten kapelusz
    wracam do domu i zagladam tutaj🙂
    Blanka slicznie w nim wyglada
    do kompletu mamy jeszcze torebke-kotka nie ma jej na stronie H&M
    ale swietnie prezentuje sie w komplecie

  4. tez kupilam dzis ten kapelusz i jeszcze taka czapke z tygryskiem🙂 Niesamowicie piekne Foty!! po prostu cudowne i modelka tez🙂

  5. Uwielbiam Biankę jest w niej coś z mojej Kamy🙂 . Ostatnie zdjęcie na buziaka, aha kapelusz mamy kupiłam po wpisie z lampardzimi czapkami z daszkiem jeszcze zdążyłam, bo już nie ma🙂

Skomentuj

