LIFESTYLE
Comments 14

moonsafari

Kids on The Moon to marka niezwykła. Nie tylko ze względu na projekty uwielbiane przez dzieci i rodziców, ale też zdolność przełamywania stereotypów.
Przyzwyczaiła nas do wizerunku, z którego emanuje spokój, stonowanie i równowaga. Czasem oglądając kreacje KOTM, nawet dzieci wydają się grzeczniejsze.

Jednak patrząc na najnowszą kolekcję Moonsafari, czuć coś całkiem innego – odwagę projektantek i śmiałość w tworzeniu. Kids on the Moon znowu przełamało schemat. Za pierwszym razem zrobiło to, wyjmując tutu ze świata małych tancerek i umieszczając je na podwórkowym trzepaku. Teraz poprzez kolekcję Moonsafari, której motywem przewodnim jest moro – zarezerwowane dotychczas dla świata mężczyzn.

Połączenie moro z dziewczęcymi fasonami to majstersztyk, którego spodziewać się mogliśmy wyłącznie po KOTM.

ss2014moro2 ss2014top

Odpowiedni dobór zwiewnych tkanin i lekko transparentnego motywu sprawił, że militarny wzór zmienił swój charakter. Pozbył swojego ciężaru i stał się niezwykle wdzięcznym materiałem do pracy nad kolekcją.

Czasem, gdy artysta decyduje się na tak odważny ruch w projektowaniu, równie dużej odwagi wymaga się od klienta. W KOTM jest inaczej, bo potencjalnie kontrowersyjne moro jest tak subtelnie i sprytnie ograne fasonami, że ubranka po prostu chce się założyć.
Moro w kolekcji Moonsafari to, mam wrażenie, swoisty komentarz do rzeczywistości, w której już małe dziewczynki uczą się niezależności i odwagi. W tym sezonie to właśnie małe wojowniczki będą dominować.

Więcej o projektowaniu i kolekcjach Kids on the Moon przeczytacie w moim artykule na ROstyle.

 

14 Comments

  1. Sylwia says

    Uwielbiam KOTM! Na ich kolekcję zawsze czekam z utęsknieniem i tak jest i teraz. Piękne ubrania i piękne zdjęcia. Jak zwykle wykupie prawie wszystko, bo rzadko zdarza się rzecz KOTM na którą nie mam ochoty

  2. Bardzo mi się podoba cała kolekcja, szczególnie te piaskowe góry. Jestem ciekawa czy będzie dobrze wyglądać na najmłodszych

  3. Jest w tym dużo racji, nigdy nie pomyślałabym o ubraniu dzieci w moro, ale tak podane bardzo mi się podoba. ps. gratuluję działu w ROStyle:)

  4. Patrycja says

    Bardzo fajny artykuł w RO, gratuluję. Od zawsze kojarzycie się z kids on the moon, nie mogliby mieć lepszej ambasadorki;) Ja każdą ich kolekcję przyjmuję z wypiekami na twarzy, tę również❤ Pozdrawiam

  5. Kiedyś podpisałabym się dwoma ręcoma pod hasłem: „nigdy nie ubiorę mojej Oli w moro”, ale dziś zaczęłam się zastanawiać. Piękne

Skomentuj

