LIFESTYLE
Comments 12

kogotho

W pogoni za letnim minimalizmem trafiłam na młodą markę KOGOTHO. Stoją za nią trzy projektantki – Samia, Nadia i Kasia, które swoja przygodę z modą rozpoczęły od kolekcji dla kobiet, by w niecały rok po tym zadebiutować z ubraniami dla dzieci. Choć zmienił się rozmiar, to zachowany został charakter marki i to, co dla niej szczególne. Ubrania są oversizowe, nowoczesne, wygodne i szyte z najlepszych materiałów, w tym bardzo przeze mnie lubianego lnu.

Wciąż niewiele jest projektantów, którzy potrafią szyć w sposób nieprzesłodzony, surowy oraz taki, który swoją oszczędną formą wydobywa i podkreśla temperament ubieranej osoby. KOGOTHO, przy całej urodzie swoich projektów, pozostaje marką nienachalną, kobiecą, a teraz także niezwykle dziewczęcą.

kogothokogotho kogotho kogothokogotho kogotho kogotho kogotho kogotho kogothokogotho
top, szorty KOGOTHO / kamizelka KIDS ON THE MOON / mokasyny MARTA MADE IT

12 Comments

  1. Sylwia says

    Prześliczny zestaw. Nigdy bym nie wpadła na takie zastosowanie tej kamizelki. Zupełnie na nią nie zwróciłam uwagi, zakładając, że bardziej dla chłopców. Super

  2. mogika says

    Uwielbiam!!, sama mam ich sukienkę oversize w kolorze pudrowego różu i był to strzał w dziesiątkę. Poza krojem zachwyciła mnie lekkość tkaniny… Nie wiedziałam, że mają już w ofercie ubrania dla dzieci. Dzięki!! x

  3. monia says

    Mam pytanie odnośnie mokasynów. Czy Zoja nosi je na co dzień? Moja córa ma ostatnio uczulenie na wszystkie buty, już nawet trampki nie wchodzą w grę. Pozwala sobie ubrać tylko crocsy a i te często lądują gdzieś porozrzucane, a ona biega na boso. Może takie miękkie buciki zaakceptuje, tylko obawiam się o ich wytrzymałość i czy jednak ich podeszwa nie jest zbyt miękka „w teren”🙂

Skomentuj

