11 Comments

  1. Klara says

    Ja bardzo prosze o czestsze wpisy:) Monika inspirujesz i wciaz podnosisz poprzeczke, uwielbiam wasz styl.

  2. miałam dla Agatki kiedyś podobną koszulkę, ale nie lubiłam jej ze względu właśnie na chłopięcy look ;P
    Spodenki za to podobają mi się ogromnie!

  3. ostatnio ubrawszy córkę do parku, mając na uwadze szaleństwa i tarzanie się w trawie, zorientowałam się, że nie tyle w chłopięcym stylu jest ubrana, ale ma ciuchy z działu dla chłopaków na sobie… khaki, granatowo białe paski, nawet trampki w paski… wystarczyła mała opaska żeby zrobić z niej małą buntowniczkę. podoba mi się to coraz bardziej!😉 pozdrawiam!

  4. Mozna mozna. Ja w chwili rozpaczy otoczona wscieklym rozem asortymentu sklepowego potrafilam nawet kupic granatowy bezrekawnik Olivce zgarniety z chlopiecego stoiska. I bardzo go lubilysmy🙂
    I bardzo podoba mi sie polaczenie chlopiecego ciuszka lub stylizowanego na taki z dziewczecym akcentem.

Skomentuj

