EVERYDAY STYLE
Comments 13

fringes from Petitbo

Processed with VSCOcam with x1 preset

Petitbo to jedna z marek, która w ostatnim czasie wyrwała mnie z modowego marazmu. Pokazała, jak rzadkie dziś i jednocześnie potrzebne są projekty z tożsamością. Takie, które poza ładnym wyglądem potrafią przenieść nas w świat, który stał się inspiracją do ich powstania. W przypadku Petitbo to przestrzeń, która znajduje się gdzieś pomiędzy dziką plażą a wielkim miastem, dlatego w każdym z tych miejsc ich ubrania wyglądają równie efektownie. Sukienki, topy i kombinezony z nutą bohemy i rock’n’rolla, wykończone charakterystycznymi frędzlami to cudowna odmiana od mainstreamowych kolekcji.

petitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbopetitbo
sukienka PETITBO / buty ANNIEL / torebka MISZKO MASZKO

13 Comments

  1. Monka says

    Poznałam tę markę dzięki Tobie🙂 Właśnie planuję kupić swojej córeczce 2 sukienki Petitbo. Mam pytanie jakie rozmiary noszą Twoje dziewczynki? Moja Nastka ma niespełna 3 lata i nie wiem czy wybrać opcję 2 czy 4 lata. Pozdrawiam, Zoja jak zwykle zachwyca🙂

    • Po prostu zawsze robię to szczerze. A Petitbo jest naprawdę fajną marką, do takich ubrań tęskniłam i cieszę się, że dziewczynki mogą być ich ambasadorkami w Polsce:)

  2. Uwielbiam projekty Petibo za to, że przenoszą mnie do moich lat dzieciństwa. Pamiętam jak z mamą wycinałyśmy frędzle w bluzkach czy spodenkach. Wiązało się pętelki a czasem przeplatało koralikami. I jest w nich jakaś tęsknota… za wolnością, dzieciństwem, beztroską zabawą. A to wszystko pięknie uchwycone w Twoim obiektywie.

  3. karolinaipola says

    Zdjęcia są przepiękne. widać w nich to „coś ”🙂 a modelka jeszcze piekniejsza. Sukienka faktycznie ma klimat taki niespotykany🙂 taki rock’n rollowy🙂 a jednocześnie bardzo dziewczecy . Moze zrobi Pani kiedyś jakieś aukcje odzieżowe ??😛 wykupilabym wszystko chyba🙂 Pani blog modowy ma to coś właśnie jak żaden inny…pozdrawiam

  4. mogika says

    To jak Ty pokazujesz modę, to coś więcej, jestem wzrokowcem i uwielbiam oglądać piękne obrazy, albumy, a Twoje zdjecia jakby byly częścią albumu fotograficznego!

  5. tak patrzę i patrzę .. choć nie planowałam to jakby u mnie trochę podobnie wyszło .. torebeczkę od miszko mamy tą samą😉

Skomentuj

