EVERYDAY STYLE
Comments 22

SPACE TIME!

kotm

Księżycowe De Ja Vu

Szukając oryginalności, można łatwo zgubić tożsamość. Kids on the Moon to marka o tak silnej osobowości, że może śmiało przeciwstawić się gonitwie za nowością. I skupić na tym, co istotne – harmonii i potrzebach najmniejszych odbiorców.

Jesienna odsłona marki to jak zawsze część większego konceptu, głębszej idei. Doskonale wpisuje się w ten unikatowy dla Kids on the Moon klimat – zawieszony poza czasem i przestrzenią. Dlatego to czasoprzestrzeń stała się inspiracją dla linii Space Time!

Aby rozszyfrować kolekcję Space Time! wystarczy spojrzeć nocą na niebo jak na materiał przeszyty gwiazdami. Połączyć świetlne punkty, aby dostrzec ściegi tworzące geometryczne figury i gwiezdne struktury. Space Time! jest poza czasem, dlatego czerpie z tego, co wszyscy zdążyliśmy pokochać w ostatniej kolekcji Moon Safari: jednorożców, pasków i ruffle. Są jak wspomnienie, de ja vu, ale zawsze w zmienionej formie, nigdy 1:1.

W kolekcji dominują szarości, kolor miodowy i denim, ale nawet stonowane barwy nie odbierają ubraniom wyrazistości i dynamiki. Bo ubrania Kids on the Moon nie dodają dzieciom charakteru, ale wydobywają go, podkreślając w nich naturalny urok i przebojowość.

kotmkotmkotmkotmkotmkotmkotmkotmkotmkotmkotm

 

 

22 Comments

  1. Bluzka w paski, sukienka szara z „falbanami „przy ramionach, super, bombka w moro nie skradla mojego serca, ale ta niebieska jest top, super zdjecia, jak zwykle ;D

  2. Super napisany tekst, cudowne zdjęcia i jak zwykle niesamowita Zoja!!!
    Na tych zdjęciach widać jak bardzo zmieniła się Zoja. Nie jest już tą samą małą dziewczynką… a to spojrzenie na ostatnim zdjęciu – przeszywa na wskroś😀
    A KOTM, jedyne co im można zarzucić to fakt, że ogołocą niejeden portfel🙂 no bo jak tu się na coś zdecydować, jak tu same piękności pokazujesz!
    PS. Nie wyobrażam sobie lepszej ambasadorki dla KOTM jak Zoja!!!❤

  3. Bożena says

    Zdecydowanie trafili prosto w moje serce. Przepiękna kolekcja i przepiękna Zojka ujęta w cudnych kadrach.

  4. Ojeju, już mi się bardzo podoba ta kolekcja. Mam swoje typy🙂 A co do jednorożców, bo ten motyw bardzo nam przypadł do gustu, to możesz zdradzić co będzie?

  5. ooo tak KOTM stawiam od trzech sezonów na szczyt piedestału! W tej kolekcji kolory mnie oczarowały! Pikowany płaszczyk – muszę go kupić na chłodne wieczory i poranne jesienne wyjścia do przedszkola!

  6. iguledz says

    love love love🙂 Zoja, kolekcja, zdjęcia🙂 kolejność nie ma najmniejszego znaczenia😉

  7. Mama Ani says

    Piękna kolekcja i zdjęcia! Przedostatnie śliczne:) albo kupie coś wybiórczo, albo sama spróbuje coś wyczarować na maszynie bo ceny nie dla mnie:(

  8. Zojka jest idealna modelka do zaprezentowania tej kolekcji, wygląda zjawiskowo:) ubrania bajka..Napisz mi proszę jaki jest największy rozmiar?? I mam pytanie troszkę z „innej beczki” czy Twoje dziewczynki są wybredne w ubieraniu? Czy ubiorą wszystko?? Moja córka jest tak wybredna, że jej tyle ubrań nie odpowiada, że strasznie mnie to ogranicza..stawiam na wygodę i bawełnę głownie organiczna więc wszystko mięciutkie aaallle jak słyszę ta spódniczka nie bo długość nie taka, te legginsy nie bo są zbyt luźne, bluzy w ogóle to aż niekiedy brakuje mi cierpliwości, więc ma takie ubrania w jakich będzie chodziła na pewno..bo nie chce,żeby to był powód kłótni no ale nie ukrywam, że chciałabym jej kupować inne jak np miodowa bluza, która pokazała nam Zoja albo spodnie…:) Ty robiłaś zdjęcia?

  9. Nie jestem matką i raczej nie zamierzam nią być (chociaż, patrząc na Wasze zdjęcia aż chce się mieć dzieci!), ale też jestem blogerką i wiem, że oprócz całej przyjemności jaka wiąże się z tym zajęciem, to również ciężka praca. Ile to razy poplamiło się ubranie tuż przed robieniem zdjęć, ile razy ramię bolało od dźwigania aparatu. Dlatego podziwiam, że z trójką córeczek, tworzy Pani tak piękne kadry i inspirującą stronę!
    Co do KOTM – uwielbiam ich kolorystykę, niebanalność i nonszalancję. Przygarnęłabym prawie wszystkie ich ubrania, bo naprawdę urzekają. Zoja – zjawiskowa!

  10. KOTM nie mógł sobie wymarzyć lepszych ambasadorek. Zoja- rewelacja! Kolekcja SpaceTime zapowiada się baardzo obiecująco.

  11. Ta błękitna spódniczka jest przepiękna, szkoda, że nie było jej w kolekcji na lato (oczami wyobraźni widzę ja na plaży), a na jesień tej moro. Poza tym cudna bluza z kapturem i szara sukienka, no i w ogóle to wszystko mi się podoba.

  12. Paulina says

    Zoja wyglada cudownie w tych ubraniach.No kazdy zestaw piekny…czy moge dla siebie takie?! No nie moge!?🙂

  13. Kiedy patrzę na Twoje Dziewczyny ciężko mi skupić się na tym co noszą, bo same w sobie są zjawiskiem.
    Przyznam natomiast, że nowy kotm jest bardzo dobry.

  14. niesia2312=AgaWP says

    Przepiękna kolekcja, zresztą jak pozostałe. KOTM zawsze trafia głęboko w moje serce❤

Skomentuj

