18 Comments

  1. Sylwia says

    Brak mi słów bo musiałabym się powtarzać:-). Uwielbiam Wasz styl! Nie zwróciłam uwagi na tą spódnicę, bluzkę uznałam za zbędną, a Ty zestawiasz to tak że mam ochotę natychmiast to kupić

  2. Wow! Jedna z lepszych „sesji” Bianki!
    Tak się przyglądam stylom dziewczynek, już po tych kilku latach Pani blogowania można zauważyć różnicę pomiędzy Bianką, a Zoją i teraz jestem strasznie ciekawa w jaki styl wpasuje się Gaja. Jeszcze chwilę będziemy musieli poczekać😉

  3. magdalema says

    Moniko, na Twoim Instagramie, na ostatnim zdjęciu, Gaja nosi rewelacyjną parkę i świetną czapkę – zdradź proszę co to za firmy🙂

  4. paulina j says

    Zdjęcia jak zwykle prze piękne! Bianka robi się coraz ładniejsza, no wydaje mi się, że robi się z niej juz taka duża dziewczynka i rysy twarzy bardzo się zmieniają!

Skomentuj

