20 Comments

  1. uwielbiam Twoje zdjęcia! Ujęcia, kadry… takie jak lubię najbardziej🙂 trafione w samo sedno! Po każdym Twoim poście czekam z niecierpliwością na jeszcze, na więcej…

  2. Monika wpaniale kadrujesz, Ty z wykształcenia jesteś fotografem?

    I zdradz na jakim aparacie pracujesz. Bianka wyglada cudnie.

  3. Pure beauty! Zarówno zdjęcia jak i dziewczynki. Fajnie, że piszesz ostatnio częściej. Kaszka jest moją pierwszą stroną w wyszukiwarce 🙊
    Moniko czy sprzedajesz rzeczy po dziewczynkach? Widziałam na allegro Twoje zdjęcia.

  4. Niesamowite zestawienie lśniących, a nawet brokatowych dodatków, które wydawać by się mogło przeznaczone są wyłącznie do eleganckich zestawów, z stylem miejskim. Ten ostatni bardzo lubię i szybko skorzystam z takiego połączenia dla mojej córki. Pozdrawiam! P.s. Mi też się podoba taka częstotliwość postów 😃

  5. Izabela says

    bardzo fajny szalik .. uwielbiam takie duże szale .. płaszczyk u nas jest co sezon.. bardzo dziewczęcy i idealny na każdą okazje ..

  6. magdalema says

    pierwsze zdjęcie🙂 CUDO!
    blog uwielbiam – gdzieś pomiędzy stylizacjami, ubraniami, zabawkami, wnętrzami – czai się ogromna wrażliwość na piękno, niuanse, wartość dodaną
    blogów o podobnym charakterze powstaje na pęczki, ale kaszkazmlekiem jest wyjątkowa – miękka jak aksamit, przytulna, magiczna – dla mnie osobiście czysta przyjemność oglądania

  7. Napiszę kolokwialnie ” wymiękłam” ten strój , to zestawienie, no porostu majstersztyk! Nie mogę ukryć zachwytu . Skarpety, buty i ta torebka do tego. Już kolejny raz łapię się na tym, że,sama bym się tak ubrała. A zdjęcia? Miód.

  8. a ja dopiero trafiłam na Twojego bloga, po wczorajszym programie „Na językach”. Piękne zdjęcia, piękne stylizacje. Szkoda tylko, że ubranka takie drogie..ale zawsze można się zainspirować i szukać tańszej wersji. Pozdrawiam

Skomentuj

