EVERYDAY STYLE
Comments 13

time flies

W ostatnim czasie nasze życie znów przyspieszyło. Zmiany pociągają za sobą kolejne, więc i kaszka ulegnie wkrótce modyfikacji. Choć lubię obecny format, to nie mogę pozbyć się wrażenia, że od dłuższego czasu mnie ogranicza. Tematyka się nie zmieni, ale nowa formuła na pewno ułatwi mi częstsze publikowanie postów i wprowadzi trochę świeżości – taki prezent na trzecie urodziny bloga, które obchodziliśmy 1 grudnia.

Póki co czeka na Was kolejna porcja inspiracji na świąteczne podarunki, tym razem dla dzieci 4+. Zanim jednak się nimi podzielę, kilka zdjęć dziewczynek – dawno Ich tu nie było!

Processed with VSCOcam with b5 presetIMG_8983IMG_8980Processed with VSCOcam with b1 presetGaja: spodenki KOTM / bluza GRAY LABEL /czapka SALT CITY EMPORIUM / sukienka GIRLS ON TIPTOES
Zoja: sukienka PICNIK BARCELONA / sweter GAP / spódnica TOMMY HILFIGER
Bianka: leginsy MarMar COPENHAGEN / ponczo H&M for UNICEF
zestaw lekarski LE TOY VAN / mata KUTIKAI

kożuszek, szalik, czapka GAP / spodnie GRAY LABEL / buty EMU / kotka MAILEG

13 Comments

  1. Elciata says

    Fajnie, ze pokazałaś dziewczynki wszystkie razem. Szczerze mówiąc na bloga wchodzę bardzo często, bardzo lubię go czytać i właśnie od pewnego czasu widziałam, ze wpisów jest coraz mniej. Zmartwiłam sie, ze to może juz powoli koniec mojej ulubionej kaszki z mlekiem. Na szczęście dzisiejszy post jest zapowiedzią czegoś innego i częstszych wpisów. Bardzo sie cieszę i juz nie moge sie doczekac. Ciskam mocno, zdjecia wspaniałe jak zawsze😘

  2. Lubię do Was zaglądać, oglądać Waszą codzienność, urocze Dziewczynki, śliczne kadry.. Nawet jak nie ma nowego postu, to ja wertuję te stare, z początku, sprzed kilku miesięcy.. A teraz piszesz o nowościach, brzmi intrygująco, na pewno więc będę jeszcze częstszym gościem, wyczekującym ze zniecierpliwieniem tego, co kryjesz w zanadrzu🙂

    Pozdrawiamy ciepło :))

  3. Spać nie możesz ? W nocy o północy tak posty wrzucać?😉 chyba że newsletter, to zrozumiem😉 Zawsze trzeba coś zmienić, coś poprawić, taka kolej rzeczy, ważne aby robić wszystko w zgodzie ze sobą🙂 Dziewczynki radosne🙂 lubię je🙂

  4. Czy możesz proszę powiedzieć gdzie kupujesz te piekne tatuaże dla dziewczynek?
    dziekuje i pozdrawiam!🙂

  5. Natalia says

    Chciałam zapytać jak wypada rozmiarówka Emu. Moja córcia nosi rozmiar 21, a ponoć rozmiarówka emu mocno zawyżona, wiec zastanawiałam sie nad rozmiarem 6-12 mcy….

  6. piszące dzieci mnie mega rozczulają..🙂 cudowne!
    nie mogę znaleźć tego płaszczyka z gap, mogłabyś pomóc?
    pozdrawiamy!!!

  7. Sylwia says

    Uwielbiam patrzeć na Twoje dziewczynki:). Super, że będą nowości, a najważniejsze, że nie znikacie

  8. Mając jedną córę uwielbiałam do Was zaglądać, od kiedy mam dwie, to cieszę się bardzo z każdego nowego posta! Lubię Was styl, a że sama zajmuję się dzianinami, to nie ukrywam, że Twoje cudne zdjęcia mnie inspirują. Pozdrawiam!

  9. Super zdjecia i jak fajnie, ze Gaja jest taka obecna na nich ;D pozdrawiam i gratulacje z okazji urodzin bloga😀

  10. przy okazji mam jedno pytanko, jak znosi uzytkowanie biale krzeslo stokke? my mamy czerwone ok ponad 3 lata i nie jest w najlepszej formie, tak samo czarne, ktore posiada moja kolezanka, tak mi sie podobaja ze jesli bedzie trzeba to kupie drugie i zastanawiam sie czy czasem najlepszym rozwiazaniem nie bedzie to w kolorze drewna😉

Skomentuj

