INTERIOR
Comments 5

gift ideas #girl

gift ideas

Przy tworzeniu tego zestawienia trudno było mi się ograniczyć do kilku punktów. Wszystko wydaje mi się ładne, funkcjonalne i tworzy niezwykle urokliwą i harmonijną całość, z której na pewno wybiorę coś dla dziewczynek.

Nie mogło tutaj zabraknąć washi tape, którym dziewczynki namiętnie ozdabiają dom czy tatuaży, którymi ozdabiają siebie. Akcesoriów, od których zaczynają większość zabaw, gdy przemieniają się w bajkowe postacie ze skrzydłami albo superbohaterki w pelerynach i maskach. Klocki, układanki i zestawy artystyczne nie wymagają specjalnych okazji, ale jeśli mogą pojawić się w większej ilości pod choinką, to warto ten moment wykorzystać.

Oczywiście w zestawieniach znajdują się pozycje obowiązkowe dla dziewczynki. Jeśli stosujecie sprzedażowy recykling, to z niewielką dopłatą w domu może pojawić się nowy domek dla lalek, wózek czy kuchenka.

Wspominałam już, że Zoja uwielbia zestawy. Ulubionymi zabawkami są te, które można zamknąć w walizce albo kuferku, aby móc je wszędzie ze sobą zabrać. Przeważnie szukam ich w ofertach Djeco, Moulin Roty, Vilac i Le Toy Van, a czasami kompletuję je sama, jak np. zestaw plastyczny albo baletnicy.
Polaroid to moje marzenie z dzieciństwa, które spełniłam dwa lata temu kiedy w naszym domu pojawił się Fuji Instax Mini. Teraz o własnym aparacie marzą dziewczynki… i o kolorach, które mógłby mieć;)

Ale moje ulubione prezenty to te dla domu. Ponieważ lubię zmiany, wciąż szukam pomysłów na dekoracje do pokoju, wymieniam zdjęcia, plakaty i nocne lampki. Niezmienne są tylko rzeczy, do których dziewczynki mają sentyment, dlatego mimo różnych modyfikacji uważam, że Ich pokój to miejsce z duszą.

Staram się wybierać zabawki, które zostawiają dziewczynkom miejsce na pracę wyobraźni – do zestawu lekarskiego same tworzą karty pacjentów, opaska z koroną to tylko jeden z elementów przebrania, bo najważniejsza jest królewska peleryna z koca, a fartuchy do gotowania to już nie zabawka, bo zakładają je, gdy naprawdę pomagają w kuchni.

gift ideas1. Fuji Instax Mini + Camera Case | 2. Oeuf | 3. Maileg | 4. Tattly | 5. Maileg | 6. Meemanan | 7. Namhee | 8. Angel’s Face | 9. Flora and the Penguin | 10. Djeco | 11. Paper Plane |
12. Play Shapes | 13. Ex libris – Zuzu Toys | 14.Kiko+ | 15. Heico | 16. Moulin Roty |
17. Sylvanian Families | 18. Rice | 19. Barrutoys

 

gift for girl1. Le Toy Van | 2. Plus Plus | 3. Red Hand Gang | 4. Zakamarki | 5. Micro Sprite |
6. Fifi Lapin | 7. Djeco | 8. Lucille | 9. Le Toy Van | 10. Roxy | 11. Kooroom |
12. Bloomingville | 13. Ferm Living | 14. Fanny&Alexander | 15. Numero 74 |
16. Deuz | 17. Snurk

5 Comments

  1. bardzo fajne inspiracje na prezent, najwieksze wrazenie zrobila na mnie posciel, swietny pomysl, az mi zal ze nie jestem tak kreatywna ;D znalazl sie tez zestaw kiko+ do baniek, kiedys chcialam go kupic, ale nie znalazlam ani w Polsce, ani we Francji

  2. A ja polecam klocki Uncle Goose z polskim alfabetem, nie znajduję ich nigdy w Twoich zestawieniach a uważam że warto je polecić, prawda/

  3. luczja says

    Przepiękny blog! Podziwiam regularnie:) Chciałam zapytać czy jest możliwe byś stworzyła taki zestaw inspiracji na prezenty dla dziewczynki na pierwsza komunię?

Skomentuj

