INTERIOR
Comments 5

#bloggers4christmas

Nadszedł 14 dzień projektu #bloggers4christmas organizowanego przy współpracy ladnebebemamissima, a tym samym moment, w którym pokażę, co z bogatej oferty sklepu szczególnie zwróciło moją uwagę.

Angel Bunny Trousselier* to najpiękniejsza pozytywka jaką słyszałam. Wybierając urokliwego króliczka, nie spodziewałam się dźwięków rodem z Amelii, które sprawiają, że czas staje w miejscu. Za każdym razem gdy Gaja słyszy kojącą melodię, kołysze się i tańczy w jej rytm.

bluzka ZARA / spodenki CHRISTINA ROHDE / namiot FERM LIVING

Pościel dla lalek duńskiej marki Franck & Fischer* to kropka nad ,,i” malutkich łóżeczek, pomysłowa i pięknie wykonana.
Szczególnie spodobały mi się kolory oraz poduszka w kształcie liścia. Taki zestaw może być idealnym dopełnieniem większego prezentu, jak wózek dla lalek albo całkowicie niezależnym upominkiem dla dziewczynki, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę jako ,,mama” – jestem przekonana, że zrobi z niego dobry użytek. U nas okazał się strzałem w dziesiątkę dla Zoi, dobrego ducha wszystkich bobasów, szmacianek i królików w domu.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Czy album na zdjęcia może być dobrym prezentem dla dziecka? Taki wybór dla wielu osób może być zaskoczeniem, ale w przypadku Bianki nic mnie nie dziwi. Moja córka uwielbia przeglądać rodzinne fotografie i JEJ własny album od Dwell Studio* to spełnienie marzeń. Tulony bardziej niż niejeden pluszak stał się nieodłącznym elementem codzienności, a sam moment wręczenia mikołajowego prezentu mocno wzruszył zachwyconą Biankę, która wielokrotnie podkreślała to w ciągu dnia.


A skoro to jej prywatny album, to należało go wypełnić fotografiami autorstwa Bianki – taka możliwość nadarzyła się przy okazji czwartych urodzin. Zdjęcia gości czy tortu, rodzinne i te bardziej abstrakcyjne szybko wylądowały za przezroczystymi foliami albumu Bianusi.

sweterek H&M / spódnica MISZKO MASZKO / bransoletka KOTO KIDS / tunika KOGOTHO

*wszystkie produkty Dwell Studio, Trousselier oraz Franck & Fischer objęte są promocją.

5 Comments

  1. Elciata says

    Wszystkie dziewczynki urzekły mnie na tych zdjęciach, na których panuje taki spokój i zachwyt tym co dostały. Bianusia to pewnie kiedyś zastąpi mamę i bedzie cykać zdjecia wszędzie gdzie sie da. Ten album na zdjecia jest bardzo ładny. Pomyśle o nim gdyż właśnie jestem w trakcie robienia albumów dla moich dzieci. Pozdrawiam

  2. aaaaaa jak ja was uwielbiam!!!!nie znam prywatnie (szkoda) ale ogladajac wasze fotki czuje sie takie cieplo🙂 widze ze macie teraz jakies tippi na zbyciu??skoro namiot przyszydl ::P chetnie przygarne tippi😀

  3. Patrycja says

    Dziękuję Moniko za inspirację, kupiłam pozytywkę i jestem zakochana! Mam ciarki za każdym razem kiedy puszczam ją mojemu synkowi❤

  4. Nie będę nic mówić na temat stylu pisania i zdjęć – wiadomo, że niepowtarzalne, urzekające i po prostu piękne. Jesteście świetne, dziewczyny, cała czwórka!❤
    Ale mam pytanie, nie wiem czy na miejscu, ale zapytam, bo na Waszą podłogę nie mogę się napatrzeć i czegoś podobnego szukam w związku z nadchodzącym remontem. Mogę liczyć na link, jeśli kupiona albo namiary na artystę, które takie dzieło stworzył? Z góry dziękuję!

Skomentuj

