EVERYDAY STYLE
Comments 6

bon appetit Bobo Choses!

Mimo że nie była to najbardziej wyczekiwana przeze mnie wiosenno-letnia kolekcja, to do poniższego motywu Bobo Choses podeszłam absolutnie bezrefleksyjnie. Sto procent dziecka w dziecku! Jest humor, prostota i przestrzeń dla wyobraźni. I choć kampanijne zdjęcia przeszły bez większego echa i poczucia, że ubrania skierowane są do moich córek, to tymi kilkoma rzeczami, które po cichu podłożyłam Im do szafy, trafiłam w punkt. Nie przewidziałam tylko, jak dziewczyny rozdzielą te ubrania między sobą, i to akurat było niespodzianką dla mnie.
Dzisiaj nasz pierwszy, premierowy wybór z najnowszej kolekcji Bobo Choses – Guess who’s coming for breakfast

*Pierwsza część kolekcji BCH dostępna jest w sklepie bananaz.pl

Bobo Choses ss15bobo choses ss15bobo choses ss15 bobo choses ss15

6 Comments

  1. PaulinaJ says

    Gdyby nie te ceny…niby mogłabym coś kupić dla moich dzieci, ale mój rozsądek mówi ‚nie’😉 No i co ja chciałam…niestety na przecenach już nic nie ma, bo kolekcje mocno ograniczone ilościowo…nie zmienia to faktu, że Zoja we wszystkim wygląda pieknie!

  2. Ewelina says

    Uwielbiam kaszke ale fenomenu bobo nie pojmuję. Kiedyś nawet sama coś kupiłam, jakość bawełny tragedia, a cena jaka jest każdy wie.

Skomentuj

