EVERYDAY STYLE, SPOTTED
Comments 10

all about pink

Niedawno na potrzeby sesji zdjęciowej dla Kids on the Moon, postanowiłyśmy trochę zmienić wygląd Zoi i zafarbować jej włosy. Udało nam się przy tym ominąć sferę dorosłych i wykorzystać coś ze świata dzieci czyli krepinę. Chyba jako jedyna wśród znajomych mi osób, kojarzyłam ją tylko z właściwościami plastycznymi. Myliłam się, bo kolorowa krepina to najprostszy ze sposobów za zmianę barwy włosów. Możliwości w eksperymentowaniu jest tyle, ile kolorów. Warunek jest jeden – dziecko musi mieć jasne włosy. Jeśli chcecie zrobić kolorowe pasemka albo ombre, wystarczy kawałek krepiny namoczyć i wcierać w suche włosy, aż do uzyskania oczekiwanego efektu.

*W trakcie ,,farbowania” barwnik może zostać na dłoniach i ubraniach, najlepiej zaopatrzyć się w rękawiczki, a dziecku zrobić pelerynę, np. z ręcznika (wszystko schodzi w praniu).

———

Recently, for the purpose of the ‚Kids on the Moon’ photo shoot, we decided to dye Zoja’s hair. We managed to avoid stepping into the adults’ world by using crepe paper. I think I was the only one out of my friends who associated it only with art. I was wrong, because colourful crepe paper is the easiest way to dye your hair. The possibilities for experimenting are as many as the colours. Under one condition – your kid needs to have fair hair. If you want to get the effect of colorful highlights or ombre, just soak a piece of crepe paper in water and rub it in until you reach the desired effect.
*Just remember that during dyeing the pigment may stain your hands and clothes so it’s best to use gloves for your hands and a towel for your child’s back. It all comes off in the laundry.

pink

pink

pink

pink

pink

sukienka aQademia | podkolanówki mini dressing | bransoletka Koto Kids
huśtawka jelonkovo | stołek woodszczescia | girlandy Numero 74

10 Comments

  1. Uwielbiam Biankę, ma w sobie coś takiego, że ciężko oderwać od niej oczy🙂 „Magnetyczna dziewczynka” ;-* . A w tych różowych włosach obie wyglądają bajkowo🙂

  2. Elciata says

    Ten pomysł z włosami jest naprawdę świetny. Spróbuje zrobic Ani kolorowe włoski na pewno bardzo sie ucieszy. Zauważyłam, ze Bianka dosc czesto ma dodatki w kolorze miodowym juz kiedyś miałam pisać, ze bardzo do niej pasuje. Poza tym to taka słodka grudniowa dziewczyna jak moja Anusia.

  3. Aśka C. says

    Ja natomiast zachwycam się włosami mamy, których tu akurat nie ma😉 Jak dbasz o włosy? Czy to może dar natury i po prostu myjesz je szarym mydłem i suszysz szybko suszarką bez układania?😉 Pozdrawiam!

  4. Też kiedyś farbowałam z koleżankami włosy krepiną. Ale była zabawa! Przesłodkie te skarpetki… Pozdrawiam

  5. Po pierwsze – wspaniałe zdjęcia!🙂
    Po drugie – huśtawka w pokoju? Mega pomysł!
    A po trzecie – aż musiałam w wpisać w wyszukiwarkę słowo „krepina”, bo nie mialam pojęcia, co to jest, bo u mnie mówiło się „bibuła”😀 I też farbowałam nią włosy! Niebieskie wychodzą świetnie!

Skomentuj

