9 Comments

  1. Cześć Dziewczyny🙂 Gdzieś rzuciło mi się w oko, jak odpowiadałaś na to jakim obiektywem robisz zdjęcia, ale ja mam pytanie – czy pełną klatką? Nikonem? Dziękuję i pozdrawiam🙂

  2. alleni says

    Dziewczyny są świetne, brakuje tylko najmniejszej kaszki w gepardzich cętkach! Ja też je uwielbiam i zakochałam się od pierwszego wejrzenia w butach Maruti, które pokazujesz na Instagramie – napisz proszę jaki to model i gdzie je można upolować on-line?Wzór na sukience/tunice też mnie urzekł, co to za cudo?Pozdrawiam cieplutko (mama trzech córek, w tym malutkiej Bianki) ps. Czy także Twoją Biankę często mylą z Blanką i pytają „czy to się pisze przez „c”..)..

Skomentuj

