LIFESTYLE
Comments 7

#dziendzieckazmamissima

kaszkazmlekie-1-01

 

Do Dnia Dziecka zostało akurat tyle dni, żeby na spokojnie wybrać dla naszych maluchów coś, co je ucieszy. Aby nieco ułatwić Wam to zadanie, wspólnie z mamissima.pl i pod patronatem medialnym ladnebebe.pl wybrałam prezenty, na które warto zwrócić uwagę przy szukaniu czegoś wyjątkowego.
To przedmioty, którymi obdarowałam kiedyś moje dzieci i które mam nadzieję, będą inspiracją dla Was. Kilka dziewczęcych drobiazgów oraz rzeczy, które przetrwały w naszym domu próbę czasu i wciąż cieszą moje córki.

kaszkazmlekie-1-01

1. Ulubione spineczki od Kollale, zaskakują różnorodnością, cieszą zawsze tak samo.
2. Laleczka Kimmidoll może zapoczątkować bardzo dziewczęcą kolekcję figurek.
3. Dawniej zapierałam się rękami i nogami przed malowaniem dzieciom paznokci. Teraz to często nasz wspólny rytuał, zwłaszcza latem dziewczynki eksperymentują z kolorami lakierów.
4. Warcaby Les Jouets Libres w wersji turystycznej, idealne w podróży i na wakacjach.
5. Nieśmiertelne puzzle, wciągają moje dzieci bardziej niż klocki. To doskonała próba cierpliwości i skupienia uwagi na dłużej.
6. Teatrzyk cieni od Moulin Roty to mój absolutny faworyt. Pokazuje co skrywa wyobraźnia naszych dzieci.
7. Lalka, miś i panterka w jednym? Sweetheart Doll to dla mnie połączenie doskonałe<3
8. Małe plecaki zajmują większość wieszaków w naszym domu. Ja najbardziej lubię te miękkie i ,,plastyczne”, a jeśli stoi za tym jakość Moulin Roty to mogę mieć pewność, że przetrwa co najmniej troje dzieci.
9. Lunch box to zawsze trafiony prezent, a z takim designem cieszy nawet, jeśli jest którymś z kolei.
10. Czy ktoś wyobraża sobie jeszcze zabawy z piaskiem i wodą bez silikonowego wiaderka Scrunch?

Wszystkie te produkty znajdziecie na stronie mamissima.pl w promocyjnych cenach.
Dodatkowo przez najbliższe 48 h na hasło KASZKA Z MLEKIEM otrzymacie darmową dostawę.

7 Comments

  1. Piękne sa te rzeczy🙂 u nas dzien dziecka bedzie obchodzony tak naprawdę za rok bo teraz za małe to aby zrozumieć😉

  2. Mój T. ostatnio uwielbia grać w szachy… na tablecie! Te warcaby będą doskonałą alternatywą! Tylko trudniej będzie oszukiwać, ech😉

    • Cena wiaderka jest we wszystkich sklepach taka sama, 49,90 i została obniżona jedynie na czas tej promocji. Nie ma mowy o żadnych tanich chwytach marketingowych. Pozdrawiam

Skomentuj

