LIFESTYLE
Comments 4

matka jest tylko jedna

kaszkazmlekiem-2

Mothers Day, one of the most beautiful days of the year, is truly special for me as my first daughter was born on that day. My motherhood could not have started in a more beautiful and symbolic way than on that exceptional morning ofnMay 26th, 2009.
Today, six years after, I couldn’t be happier, because it’s the second time I’ve been celebrating it with my three daughters.

Even though I am mostly focused on celebrating this as Zoja’s special day, their dad and the girls always make sure I feel special too.
Every mother will agree that the most beautiful Mothers Day gifts are those that we get from our children. Their first handmade cards, clay jewellery or something more fleeting like a song or a poem recited with the sweetest voice. And that’s wonderful!
Don’t expect me to believe though when you say you don’t secretly hope for a little gift from your partner! Or that you don’t want to just treat yourself on that day.

Today on ladnebebe – great inspirations for Mums, from Mums. Looking at their choices, I feel like I’ve found out lots about them. So Daddies – it couldn’t have been made any easier for you!

  1. A stylish and practical lunch box from House Doctor. Meant for second breakfast, but it often ends up my first meal of the day.
  2. I look for a bit of myself and answers to bothering questions in biographies. They are a source of life lessons and inspiration.
  3. A hand mirror MerryMeetMe is a bit old-fashioned but with a modern design. One of those has been on my vanity table for the last several months. I totally recommend it for putting on lipstick😉
  4. The only frame which can patiently wait for a perfect photo, because it’s an ornament in itself.
  5. A little beauty trick, cream rouge for cheeks and lips ideal for the summer. A few dabs will make you look fresh and natural and that’s how our children and men like us best!
  6. Baskets are beautiful and practical. I love them both at the seaside and at home and never have enough of them!
  7. Phone covers can reveal almost as much about a peron as their clothing. I fell for the iPhoria accessories.
  8. For a long time I didn’t wear jewellery, but these subtle strings have become my second skin.
  9. A gift that we often deny ourselves, but once the giver will make the right choice of scent he can be sure this will bring great pleasure.
  10. Your Home Gallery is our new addiction. It all began with Zoja’s gift for her 6th birthday – we printed out and framed her favourite art piece – the effect was so much better than we expected! We have three of these “paintings” at home now by each of our girls and we still can’t keep our eyes off them.

 

———

Dzień Mamy to jeden z piękniejszych dni w roku, dla mnie zupełnie wyjątkowy, bo tego dnia na świat przyszła również moja pierwsza córka.
Moje macierzyństwo nie mogłoby rozpocząć się piękniej i bardziej symbolicznie, niż tego cudownego poranka 26 maja 2009 roku.
A dzisiaj, 6 lat po tym wydarzeniu, nie mogłabym być szczęśliwsza, bo po raz drugi ochodzę to święto z moimi trzema córkami.
Mimo że ja sama bardziej celebruję i podkreślam fakt urodzin Zoi, to tata z dziewczynkami zawsze dbają, żebym tego dnia czuła się wyjątkowo.
Każda mama przyzna mi rację, że najpiękniejsze prezenty z tej okazji to te, które dostajemy od swoich dzieci. Pierwsze, nieporadne laurki, wykonaną z modeliny biżuterię, albo coś bardziej ulotnego jak piosenka czy wyrecytowany słodkim głosem wierszyk. I to jest cudowne!

Ale nie uwierzę, jeśli któraś z Was mi powie, że nie liczy też na mały drobiazg od naszych partnerów! Albo nie chce tego dnia potraktować się wyjątkowo szczególnie sama.

Dzisiaj na ladnebebe świetne inspiracje Mam – dla Mam. Ja sama, patrząc na Ich wybory, dowiedziałam się o Nich całkiem sporo. Także tatusiowie, łatwiej być nie mogło!

kaszkazmlekiem-2

 

1. Stylowy i praktyczny lunch box House Doctor. Z założenia wkładam do niego drugie śniadanie, ale często okazuje się, że jest to mój pierwszy posiłek w ciągu dnia.

2. W biografiach szukam siebie i odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Zdarzeń analogicznych do tych, które mnie spotykają. To kopalnia wiedzy i inspiracji z życia wziętych.

3. Lusterko do ręki MerryMeetMe ma staroświecki charakter i nowoczesny design. Jedno z nich od kilku miesięcy leży na mojej toaletce. Fantastycznie maluje się przy nim usta;)

4. Jedyna ramka, która cierpliwie może czekać na zdjęcie doskonałe, ponieważ sama w sobie jest piękną ozdobą.

5. Coś dla urody, czyli kremowy róż do policzków i ust na lato. Kilka muśnięć sprawia, że wygląda się świeżo i naturalnie, a przecież takie najbardziej kochają nas nasze dzieci i mężczyźni!

6. Kosze są piękne, praktyczne, uwielbiam je nad morzem i w domu. Nigdy dość!

7. Etui na telefon w dzisiejeszych czasach jest w stanie powiedzieć o człowieku niemal tyle samo, ile jego ubranie. Ja przepadłam dla akcesoriów iPhoria.

8. Długo nie nosiłam biżuterii, ale te subtelne sznurki stały się dla mnie jak druga skóra.

9. Prezent, którego często sami sobie odmawiamy, ale obdarowujący może mieć pewność, że jeśli tylko trafi z zapachem, sprawi nam tym ogromną przyjemność.

10. Your Home Gallery to nasze nowe uzależnienie. Zaczęło się od prezentu dla Zoi na szóste urodziny – wydrukowaliśmy i oprawiliśmy Jej ulubioną pracę plastyczną – efekt przeszedł nasze oczekiwania! W domu mamy już trzy takie ,,obrazy’’ z pracami dziewczynek, wciąż nie możemy oderwać od nich oczu.

4 Comments

  1. Mama Ani i Jula says

    Rok temu 26 maja czytając wpis o tym, ze Zoja obchodzi urodziny pomyslałam „fajnie, taki prezent na dzień mamy”.. I tego samego dnia o zachodzie słońca dwa tygodnie przed terminem urodziłam synka:) Mój najpiękniejszy prezent. Gratuluje całego szczęścia i dziekuje ze sie nim z nami dzielisz. Cudownego Dnia Mamy!:)

  2. Marianna Berezowska says

    Cześć Moniko 🙂 mam takie techniczne pytanie – czy zdjęcia robisz obiektywem 1.4 50 mm? Pełną klatką? Dziekuje . 100 lat dla Zoi!

Skomentuj

