EVERYDAY STYLE
Comments 8

don’t forget me

Dziewczynki miłość do sukienek wyssały z mlekiem Kaszki. Niezależnie od pory roku to zawsze jest ich pierwszy wybór, może dlatego, że sukienki są tak samo wygodne jak ładne i w niczym nie ustępują spodniom. Zdecydowanie niezbędnie w wakacyjnej walizce!

Kiedy dostałam propozycję zaprojektowania sukienki dla polskiej marki aQademia, nie zastanawiałam się długo, choć dużym wyzwaniem okazało się wejście w Ich stylistykę i  przemycenie tam naszego stylu.
O jej finalnym kształcie zdecydowały przede wszystkim potrzeby moich córek, a punktem wyjścia była prostota. Założeniem było również to, aby sukienka odnalazła się w szafie dziewczynek o różnych osobowościach, które w całkowicie indywidualny sposób zdecydują o jej charakterze.

Don’t forget me to sukienka dość surowa w kroju, przewrotna, ponadczasowa i z nieskończonymi możliwościami stylizacji.

Zoja: sukienka DON’T FORGET ME kaszka z mlekiem dla aQademia | trampki CONVERSE (mivo.pl) | okulary MINI RODINI


sukienka HOW TO KISS A FROG | kamizelka ELLA LU | sandałki SALT WATERS

Maja: sukienka BONNET A POMPON | koszula ZARA | kapelusz APRIL SHOWERS | trampki BENSIMON
Bianka: sukienka NOCH MINI | podkolanówki COLLEGIEN | tenisówki VANS (mivo.pl)


s
ukienka NOCH MINI | podkolanówki COLLEGIEN | tenisówki VANS (mivo.pl)


sukienka NO ADDED SUGAR

SAY YES TO THE DRESS! –> ladnebebe.pl

8 Comments

  1. Ta sukienka jest taka… klasyczna w najlepszym tego słowa znaczeniu! Przypomina mi te, które nosiłam w dzieciństwie (czyli de facto w latach 90!). Niesamowite ile sukcesów odnosisz, ale życzę ich jeszcze więcej, bo ich efekty są wspaniałe🙂

    with love,
    Kiatnight

  2. kinia says

    Ja trochę nie na temat za co z góry przepraszam… Uwielbiam Waszego bloga i jest dla mnie inspiracją🙂 Niebawem na świecie pojawi się moja druga dzidzia (rok po roku). Młodsza pociecha na czas mojego pobytu w szpitalu będzie z tatą i z babcią ale… No właśnie… Jak sobie poradzić z rozłąką? Czy dobrym pomysłem będą odwiedziny dziecka w szpitalu? (choć nawet nie wiem czy takie maluchy mogłyby wejść na oddział)? Czy może dzwonić dziennie do domu by dziecko usłyszało chociaż głos mamy? A może to zły pomysł i lepiej po prostu zniknąć a potem się pojawić po kilku dniach? Będę wdzięczna za jakąś poradę. Może wypowiedzą się też inne mamy. Bardzo mi na tym zależy😦
    Pozdrawiam serdecznie

    • Przy drugim porodzie byłam dwie doby w szpitalu. Ulka miała wtedy 5 lat. Tęskniła pomimo że była z tatą że dzwoniłam do niej że odwiedziła mnie w szpitalu….. To porostu trzeba przejść może trochę uświadomić dziecko że ” trochę” mnie nie będzie i tyle……

  3. Sylwia says

    Brawo Monika! Uwielbiam twoje pomysły:). Zawsze zachwycam się Twoimi dziewczynami, brawo za spójnośc w ich garderobie, za to że patrząc na nie mam wrażenie ze przychodzi Wam to z taka lekkością, bez przebieranek, bez nadęcia. Brawo!

Skomentuj

