LIFESTYLE
Comments 12

dzień dobry

IMG_7730

Życie czasem samo zmusza nas do tego, żeby się zatrzymać i poczuć, czego nam brakuje. Fotografia z pasji już dawno temu przerodziła się w zawód, ale brakowało mi naszych kaszkowych klimatów i atmosfery towarzyszącej robieniu zdjęć na bloga. Zatęskniłam za kaszką, na którą wiecznie nie było czasu – najwyraźniej potrzebowałyśmy złapać oddech. Brakowało mi też obserwowania dziewczynek przez obiektyw – to jednak co innego niż szybkie, instagramowe łapanie codziennych kadrów. Na naszych wspólnych zdjęciowych wyprawach nie ma pośpiechu, świat na chwilę zastyga wraz z ujęciem, a one widzą mój zachwyt. Ten moment, jeden na jeden z mamą kiedy cała uwaga skupiona jest na każdej z nich osobna, jest im też potrzebny.  

IMG_7708IMG_7709IMG_7713IMG_7717IMG_7719IMG_7721IMG_7723IMG_7724IMG_7726IMG_7727IMG_7728IMG_7729IMG_7731IMG_7732IMG_7733IMG_7734IMG_7735IMG_7736

Zdjęcia robiłam dla serwisu Ładnebebe, którego jestem częścią. Wiosenne inspiracje to najlepszy moment na powrót tutaj!

Kamizelka ella lu | bluzka Nobonu | spodnie Zara | buty | skarpetki Collegienplecak Bobo Choses | deskorolka Penny

sukienka Grain de Chic | sweter ella lu aparat

12 Comments

  1. Marta says

    Zaglądałam systematycznie, czekając na to „odrodzenie”🙂. Piękne zdjęcia.

  2. Dominika says

    Bardzo się cieszę z powrotu🙂 Zaglądałam i czekałam. SUPER🙂

  3. Miss pompon says

    Tak długo czekałam, aż na maila przyjdzie powiadomienie o poście. Witajcie!

  4. jowi says

    Bardzo się cieszę, że pojawiły się nowe wpisy🙂.
    Mam pytanie: który model bensimon będzie najlepszy dla szczupłej stopki i najlepiej się trzyma u dzieciaków?

Skomentuj

