INTERIOR
Komentarzy 7

small stuff, cute stuff

Zanim na blogu zapanuje jesienna aura pozwólcie, że w tym tygodniu powspominam jeszcze lato. Wakacje były dla nas wyjątkowym czasem pod wieloma względami. O dziwo, a może i nie, wiele obrazów wolałam jednak zachować w pamięci, a nie w kolejnym folderze ze zdjęciami. Na razie nie żałuję, ale kto wie, jak długo wspomnienia będą wyraźne?

Sesja dla ładnebebe już zawsze będzie dla mnie szczególna. Powstała w domu rodzinnym mojej przyjaciółki, z którą po kilku latach rozłąki mogłyśmy spędzić znowu kilka dni razem, ale teraz wokół nas biegała również gromadka dzieci. Te kilka ujęć stały się czymś więcej niż zapisem jednego, letniego popołudnia. Uruchamiają lawinę emocji towarzyszącym tylko wydarzeniom wyjątkowym, w których sentyment i wspólne wspomnienia przeplatają się z radością i szczerym śmiechem.

small stuff

small stuffsmall stuffsmall stuffsmall stuffsmall stuff
wózek Small Stuff – wrażeniami na jego temat podzieliłam się na portalu ładnebebe

Ten wpis został opublikowany w: INTERIOR

7 komentarzy

  1. Sylwia napisał(a):

    Przepiękne zdjęcia. Jest w nich coś niesamowitego, zaraz przypomniały mi się moje beztroskie wakacje u babci. Rewelacja:)

  2. Iza napisał(a):

    Spotkania po latach z bliskimi zawsze są piękne i wyjątkowe. Maile, kontakt telefoniczny łączy jednak obiera wszystko z magii. Kiedyś chociaż człowiek zasiadł nad kartką papieru i przelał emocje ręcznie. Kupił znaczek, poszedł na pocztę. Teraz wystarczy kliknąć by po chwili ktoś otrzymał wiadomość. To oczywiście też ważne bo łatwiej pozostać w kontakcie ale radość z wyciąganej koperty ze skrzynki, niecierpliwość przy otwieraniu i czytaniu są bezcenne. Tak jak przy spotkaniu – kiedy możesz dotknąć, poczuć drugą osobę. Szczególnie kiedy nie widziało się jej od lat. Ja też czekam na spotkanie z przyjaciółką z młodości którą los pokierował aż do Kanady. Z trójki dzieci znam jedno a ona moje tylko ze zdjęć. Siedem lat upłynęło tak szybko! Pozdrawiam serdecznie i życzę więcej takich chwil. Chwil, które wywołają łzę z oka kiedy starą dłonią będziesz przeglądać album ze zdjęciami.

  3. Boże, jaki Ty masz niesamowity dar fotografowania swoich Córek. Z każdego zdjęcia wprost wylewa sie miłość. I to pewnie dlatego te zdjęcia sa właśnie takie. Bardzo Ci serdecznie gratuluje!

  4. Patrycja napisał(a):

    Nie wiem ile razy wracałam do tych zdjęć, ale wiem, że nie znam nikogo kto tak pięknie opowiadałby historie zdjęciami.

  5. Marta napisał(a):

    Kocham Twoje zdjęcia, jesteś moją ulubioną fotografką przez duże F!:)) To wielka sztuka tak uchwycić emocje i jeszcze wywołać je u innych. Pozdrawiam!

Dodaj komentarz