EVERYDAY STYLE
Komentarzy 29

debiut

Sesja dla Ładne Bebe jest czymś więcej niż przedsięwzięciem, z którego jestem naprawdę dumna. Jest szczególna nie tylko ze względu na cały swój wymiar i atmosferę, która się wokół niej wytworzyła.

Zdjęcia z Zakopanego to również prapremiera Girls On Tiptoes. Marki, ze stworzeniem której nosiłam się dwa lata, i którą wspólnie z przyjaciółmi powołaliśmy do życia, pracując nad nią przez ostatni rok. Debiut wymarzony, bo choć to zaledwie ułamek projektu, to ubrania mogłam pokazać tak, jak lubię najbardziej – poprzez zdjęcia, przy których w moim odczuciu słowa są zbędne.

Wierzę, że zbliżająca się kolekcja Etiude, w którą włożyliśmy mnóstwo czasu, energii i pasji, zachwyci Was i będzie źródłem tylu emocji, ilu dostarczała nam przez ostatnie miesiące na każdym etapie projektowania i produkcji.

Wiem też, że Wasze córki tak jak moje pokochają Girls On Tiptoes za beztroskę, swobodę i brak ograniczeń, bo to marka, która uwielbia ruch. Moje przekonanie wynika z tego, że w ostatnim czasie trudno było mi sfotografować dziewczynki w czymś innym niż stroje, które przecież dopiero czekały na swoją oficjalną premierę.

Zakopane

Zakopanedancesuit GIRLS ON TIPTOES / kożuszek ANAIS&I / baletki BLOCH / kocyk IMPS&ELFS

ZakopaneZakopanekoszula TALC / spodnie GRAY LABEL / czapka CTH / kalosze PETIT BY SOFIE SCHNOOR

Zakopanebluzka EMILE ET IDA / kamizelka WADDLER

Zakopanekurtka TALC / szal NUMERO74 / czapka CTH

Zakopanesukienka MOTORETA / kamizelka TALC / getry BUHO / buty PETIT BY SOFIE SCHNOOR

Zakopane

ZakopaneBianka: sukienka MISZKO MASZKO / kamizelka BOOSO / czapka i szalik MON MARCEL / spinki TALC / buty 10IS
Franek: rampers BOOSO / sweter I DIG DENIM / czapka TALC

ZakopaneZakopaneZakopanekoszula SOFT GALLERY / kamizelka TALC / czapka BOOSO / kubek KITCHEN CRAFT

Zakopanespodnie MISZKO MASZKO / bluza GRAY LABEL / kurtka BANG BANG COPENHAGEN / czapka BOOSO / kalosze PETIT BY SOFIE SCHNOOR

ZakopaneZakopanedancesuit GIRLS ON TIPTOES / futro BOBO CHOSES / buty UGG

29 komentarzy

  1. Patrycja napisał(a):

    Piękna, zapierająca dech w piersiach sesja! I gratuluję odwagi w spełnianiu marzeń, jesteś odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu:)

  2. Brak słów. R E W E L A C J A ! A najfajniejsze ze wszystkiego ubrania nowej marki. Gratuluję! Przepraszam za wykrzykniki, ale serio, wyglądają jak murowany sukces. Boskie.

  3. Czekałam na ten moment niecierpliwie. Wiedziałam, że będzie to coś wspaniałego! Już po kostiumach widać, że będzie to światowy poziom. Życzę samych sukcesów!
    Co do zdjęć, to brak mi słów. Sesja przepiękna, klimatyczna, oryginalna! Pokłony!

  4. Aga napisał(a):

    Moniko, sesja wspaniała, cudowny klimat! Brawo!!! Ogromnie gratuluję premiery marki i życzę powodzenia. Znając Twoje wyczucie stylu, dobre oko i wrażliwość estetyczną jestem przekonana, że będzie to wielki sukces! Oczekuj niebawem zamówienia także od nas 🙂

  5. esyfloresy napisał(a):

    Girls on Tiptoes !!!!! to bedzie absolutny hit. jestem o tym przekonana! z niecierpliowscia czekam na mozliwosc zlozenia zamowienia. Gratuluje Monika! strzal w 10

  6. Sesja – zabójcza! Balet – kompletnie nie moja bajka, ale trzymam kciuki za powodzenia przedsięwzięcia, bo któż jak nie TY zna się na tym najlepiej 🙂

  7. Gratulacje!!! Super kolory i wzory!!! Już nie mogę doczekać się na więcej z nowej marki. Powodzenia!
    Poza tym przepiękna sesja, przepiękne dziewczynki!

  8. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! wiecej nie muesze chyba tu pisac!!! CUDO!!!!ja chce juz zamawiac te stroje!!!!!!AAAAAAAAAAAAAA!!!!oszaleje 🙂
    a tak na serio, wydaje mi sie ze stworzylas cos gitesowego i nie moge sie doczekac az zobacze cala kolekcje 🙂 brawo za odwage, za cierpliwosc, prace, wytrwalosc…SZACUN!!!

  9. Oczywistym było ze w końcu stworzysz swoje cuda 🙂 z takim wyczuciem stylu…szczerze zazdroszczę ale nie złośliwie 🙂 na pewno coś kupie dla corci 🙂 a od jakiego wieku beda ubranka ? Zdjecia…bajka.

  10. Jest pięknie, zaskakująco, magicznie. Cudowny klimat zdjęć, bardzo inspirujący. Dziecięce ubrania wreszcie przestały dzielić się na niebieskie i różowe. Okazuje się, że mali ludzie wyglądają świetnie w barwach i fasonach stereotypowo przeznaczonych dla dorosłych. Niczego im to nie ujmuje, wręcz przeciwnie. Na Waszych zdjęciach widać, że dodają im odrobinę zadziornego, może nonszalanckiego charakteru. To się ceni!
    Gratuluję własnej marki! Chyba zrodziło się u mnie nowe marzenie… 🙂

  11. Przepiękna sesja !!!
    Powodzenia z nowym projektem 🙂

    ps. zapraszam na konkurs, który właśnie odbywa się u mnie na blogu
    pozdrawiam
    Kasia

  12. szczerze się wzruszyłam, bardzo się cieszę i gratuluję! Jestem pewna, że to będzie sukces i z radością ustawiam się w kolejce rozentuzjazmowanych klientek :))

  13. OlaPe napisał(a):

    Moniko,
    nie udzielam się za bardzo ani tu ani na ig, ale teraz muszę… stop… chce!
    Blog znam od samego początku, bardzo miło było obserwować jak dziewczynki się zmieniają, gdy pojawiła się na świecie Gaja. Podziwiam Twoją miłość do macierzyństwa , którą widać w fotografiach robionych przez Ciebie i rozwijających się pasjach związanych właśnie z macierzyństwem. Masz w domu trzy piękne inspiracje. A Ty sama stałaś się inspiracją dla wielu matek, dla mnie na pewno. Dziękuję za piękne fotografie obrazujące zmieniające się dzieciństwo, za podpowiedzi w kompletowaniu garderoby czy wyborze prezentu na różne okazje. (a skoro nie trzeba czekać 2 tygodni z pomalowaną białą podłogą to może i ja się wezmę za przemalowanie 😉
    Życzę Ci wielu sukcesów, zdajesz się być wspaniałym człowiekiem, pełnym pomysłów i pozytywnej energii. Domyślałam się , że zrobisz nam niespodziankę tworząc coś czego jeszcze nie było, efekt wspaniały, wzruszenie połączone z podziwem. Trzymam kciuki za powodzenie nie tylko w Polsce, ale i na świecie… i zakończę swoją odę słowami 🙂

    Who run the world… Girls on Tiptoes !

  14. Paulina napisał(a):

    Ogromne gratulacje! Sledze kaszke od bardzo dawna choc sama mam 2 chlopcow I z pewna doza zazdrosci obserwuje Wasze poczynania! Swietnie,ze spelniasz swoje marzenia! 3mam kciuki za Wielki Sukces!!!!

  15. Monika! jestem okropna, wstrętna i w ogóle nie na czasie! ale przede wszystkim jestem dumna! z Ciebie kochana! Ty wiesz, że ja uzależniona od Was totalnie… niestety na blogi inne niż mój już czasu mi brakuje i przez to takie skarby mnie omijają!!! no uwielbiam Was!

Dodaj komentarz