LIFESTYLE
Komentarzy 18

ZARA brothers & sisters

Brothers&Sisters to międzynarodowa kampania marki ZARA współtworzona wraz z mamami, blogerkami i fotografkami. Biorą w niej udział cztery rodziny z całego świata, a idea która przyświeca temu projektowi, to pokazanie prawdziwych emocji dzieci w ich naturalnym środowisku.
Właśnie wystartowała druga edycja tegorocznego Brothers&Sisters, a wśród nich Zoja, Bianka i Gaja. Odbiera mi mowę kiedy na stronie głównej ZARY widzę nazwę naszego miasta. Po raz pierwszy w historii tego cyklu obok Los Angeles, Tokyo i Summerville w Północnej Karolinie jest Warszawa!
Skala tego wydarzenia i emocje temu towarzyszące docierają do mnie stopniowo i mimo że od zaproszenia minęły 3 miesiące, wciąż nie mogę uwierzyć, że to się dzieje naprawdę. Fakt, że mogę brać udział w tym projekcie, codziennie napawa mnie dumą, ale też niedowierzaniem, że wybrali właśnie mnie. I że ludzie na całym świecie kaleczyli sobie język na próbie wymówienia nazwy mojego bloga!;)

Zobaczcie, co przygotowałam w drugiej edycji tegorocznego cyklu Brothers&Sisters ❤ Na stronie zara.com znajdziecie także zdjęcia pozostałych rodzin biorących udział w projekcie.

IMG_0391 kopia
zara
zara
zara
zara
zara


zara
zara
Poniżej kilka zdjęć z pierwszej edycji:


zara
zara
zara
Zara
zara
zara
zara
zara
zara
zara
zara

 

 

 

18 komentarzy

  1. Sylwia napisał(a):

    Brawo!!! To jest niesamowite jak się rozwijasz. Z nieustającą przyjemnością Was obserwuję i mam nadzieje, jeszcze długo będę:).

  2. Bili napisał(a):

    Gratulacje!!! Piekne zdjecia, sliczne dziewczynki. Zara wie, co robi!

  3. Ania napisał(a):

    Mnie kaszka na stronie Zary również napawa dumą!!!:)Gratuluję raz jeszcze!!!

  4. Elciata napisał(a):

    Niesamowity sukces. Juz kiedyś na instagramie napisałam, ze brak mi słów – taka byłam zaskoczona, ze nie byłam wstanie nic więcej napisac😉 Jestes niesamowita. Bardzo cieszy mnie fakt, ze sa ludzie, którzy tak doceniają Twoj talent. Ja trzymam mocno kciuki za dalsze sukcesy i kłaniam sie nisko temu co juz zdobyłaś.pozdrawiam

  5. pzagajewska napisał(a):

    ❤️ Będzie „third edition” ? 😊 jeżeli tak to już nie mogę się doczekać 😊

  6. Ewa napisał(a):

    Wcale nie jestem zdziwizdziwiona, że wybrali Właśnie Ciebie! Masz niesamowity talent Moniko! Jesteś jedyna i niepowtarzalna. Uwielbiam Ciebie, Twojej Dziewczynki oraz to jak wspaniale je ubierasz i fotfotografujesz. Serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

  7. Mela napisał(a):

    I jakoś wcale się nie dziwię, że zara wybrała kaszkę 🙂 Zdjęcia są po prostu… ech… brak mi słów 🙂

  8. kasia napisał(a):

    Celem kampanii jest oczywiście sprzedaż ciuchów. Emocje pokazane na zdjęciach i fotogeniczne dzieci mają przekonać klientów, że jak kupią ubrania ich progenitura też będzie tak szczęśliwie i ładnie wyglądać. Kaszko, z czego tu być dumnym? Zdjęcia Twoich Dziewczynek to małe dzieła sztuki, zdolne wzruszać. Mam nadzieję, że kiedyś Taschen wyda je w formie albumu;)

  9. Panipati napisał(a):

    a lzy polecialy jak zobaczylama warszawa!!! jakos taka sie dumna poczulam (mimo ze to nie moja zasluga), ze Polska tez potrafi!!! Dalszych sukcesow zycze :*

  10. Emocje na zdjęciach i cała ich estetyka nie ma sobie równych. Zazdroszczę Ci jednego. Tej radości dzieci z bycia razem. Tego Wam nikt nie zabierze i nigdy nie przeminie.

Dodaj komentarz