LIFESTYLE
Komentarzy 10

ZARA brothers&sisters

W połowie czerwca światło dzienne ujrzała nasza trzecia i ostatnia już kampania do projektu Brothers & Sisters (pisałam o nim TU).
Cieszę się, że tę wyjątkową przygodę mogłam spuentować fotografując dziewczynki w jednym z najbardziej malowniczych i inspirujących dla mnie miejsc w Polsce jakim jest Zakopane.

Współpraca z ZARA była dla mnie niezwykłym doświadczeniem, wyzwaniem, które zaowocowało nowymi inicjatywami. Dzisiaj mogę chyba napisać, że e-mail ze słonecznej Hiszpanii to ten przysłowiowy ,,telefon, który wszystko zmienia”.

zara

 

 

10 komentarzy

  1. Maja napisał(a):

    Wspaniale, że to właśnie Wy reprezentujecie Polskę w kampanii firmy Zara. Czytałam tamten wpi i oglądałam inne rodziny , wszystkie są cudowne ale wasza jest najcudniejsza. Dziewczynki w tych ubrania (w innych zreszta też), na Pani zdjęciach i w takim otoczeniu wyglądają naturalnie, pięknie i trochę jakby wyjęte z historii o Heidi albo z Bullerbyn 😉

    Pozdrawiam Maja z bloga Bajki Majki

  2. PPB napisał(a):

    Moniko, nie znam Cię osobiście ale mogę z dużą satysfakcją napisać, że jestem z Ciebie dumna! Losy Kaszki śledzę już prawie 3lata. Droga jaką przebyłaś jest niesamowita! Gratuluję sukcesu jako matki, kobiety i bizneswoman. Myślę, że nie przesadzę pisząc, że spełniasz marzenia nie jednej z nas.
    Pozdrawiam
    Aga

Dodaj komentarz